Hoi, ik wil graag een oud bericht verwijderen uit 2003 maar mijn emailadres van toen is al lang opgeheven en ik weet mijn inloggegevens niet meer. Kan ik het dan toch laten verwijderen en hoe moet ik dat doen? Groetjes, Brechtje
Hoi Brechtje,
Je kunt geen berichtjes verwijderen, wel kun je de tekst in je post aanpassen. Weet je nog welk e-mail adres je toen had?
Groetjes,
Sietske
Hoi Sietske,
Bedankt voor je reactie. Wat bedoel je met de tekst in je post aanpassen? Ik denk dat ik nog wel weet met welk emailadres ik het toen heb gedaan. Hoe zou ik het moeten doen? Het enige waarom ik het wil is omdat je bij google bij het zoeken op mijn naam steeds dat oude bericht krijgt.
Groetjes, Brechtje
Hoi Brechtje,
Normaliter kun je op deze pagina (http://www.wereldwijzer.nl/login.php?do=lostpw) met het oude emailadres je gegevens opvragen. Aangezien je emailadres opgeheven is, lukt dit niet op deze manier. Als je mij dit emailadres stuurt (met een priveberichtje) dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
Groetjes,
Sietske
Hoi Sietske, mijn oude gebruikte emailadres is volgens mij courtofthecrimsonking@hotmail.com
Anders was het het emailadres dat ik nu weer opnieuw heb gebruikt om me aan te melden, maar dat werd ook niet herkend. Misschien omdat ik te lang niets had gedaan met het forum? Als het met dat adres niet lukt zal ik je mijn andere geven (wat ik nu dus ook gebruik) maar dan in privébericht. Alleen hoe moet ik dat doen? (sorry voor al mijn vragen! Ik ben niet zo goed met dit soort dingen…) Groetjes, Brechtje
Hoi Brechtje,
Ik stuur je even een prive-berichtje!
Groetjes,
Sietske