Hallo,
Ik zou graag mijn geplaatst bericht en de reacties daarop willen verwijderen. Mijn account wil ik graag behouden.
Kan iemand mij vertellen hoe dat moet?
gr. Joni
Hallo,
Ik zou graag mijn geplaatst bericht en de reacties daarop willen verwijderen. Mijn account wil ik graag behouden.
Kan iemand mij vertellen hoe dat moet?
gr. Joni
Hoi Joni,
Mag ik vragen waarom je je bericht verwijderd wilt hebben? Niet meer behoefte aan extra reacties?
Groetjes,
Jurjen
Beste Jurjen,
Hartelijk dank voor je reactie.
Het is niet zozeer dat ik mijn oproep wil verwijderen, maar ik heb contact gehad met de heer Hans, die vind het niet zo fijn dat zijn reacties op dit forum blijven staan en heeft mij verzocht om ze te verwijderen. Toen bleek dat ik dat niet zo makkelijk kon doen.
Als u zo vriendelijk wilt zijn de reacties van deze meneer te verwijderen zou ik dat op prijs stellen.
Kennelijk zijn vele mensen niet op de hoogte dat het verwijderen van een oproep en/of reactie niet zomaar kan, was ik ook niet.
Soms doe je een spontane actie maar dat je dan nog heel lang op het forum te zien bent is niet altijd gewenst.
Verders al mijn complimenten voor de site!
Vriendelijke groetjes,
Joni
Hallo Joni,
Als iedereen zijn/haar berichten kon verwijderen, zouden onderwerpen een gatenkaas worden (hebben we in het verleden al meegemaakt). Daarom kunnen leden slechts een paar minuten na plaatsen nog wijzigingen aanbrengen.
Ik heb zijn persoonlijke details uit het eerste bericht verwijderd, dat lijkt mij zijn grootste bezwaar en zo blijft het topic verder intact. In zijn tweede bericht staat weinig informatie dat hem in verlegenheid kan brengen (lijkt mij).
Hopelijk is het zo in orde. Zo niet: laat maar weten. ![]()
Groeten,
Jurjen
Dank je wel Jurjen,
Dit lijkt mij een prima optie. Ik hoop nog veel reacties te krijgen.
Succes met alles!
Groetjes Joni
Graag gedaan en dank je wel. ![]()