Benefietconcertje, kom je ook?

(origineel bericht op be-more.nl)

Benefietconcertje, kom je ook?

Na een tijdje radiostilte ben ik er dan eindelijk weer. Nog 89 dagen en dan is het eindelijk zover, mijn reis naar Malawi komt nu wel heel erg dicht bij. Om nog wat geld in te zamelen ga ik nog een keer iets organiseren. Deze keer wordt het een benefietconcertje. Dit doe ik in samenwerking met Stichting Popmuziek Parkstad. Dankzij hen hebben we een super locatie om 7 juli een leuke avond te organiseren. Een avond waar de projecten gesponsord kunnen worden, er leuke muziek zal zijn en er de mogelijk bestaat voor een hapje en een drankje.

Ik hoop natuurlijk dat je ook wilt komen. Naast dat ik natuurlijk zo veel mogelijk wil inzamelen om mee te nemen naar Malawi is het namelijk ook een mogelijkheid om je wat meer te vertellen over wat ik ga doen. En, omdat ik 14 juli (een week later) al vertrek is het ook de ideale mogelijkheid om iedereen nog even te zien.

Iets wat je waarschijnlijk ook wel wilt weten is wat er geregeld is. Als eerste zullen mijn achter- neefjes en nichtjes een toepasselijk liedje zingen waarna ik een korte ‘presentatie’ zal geven. Ik vertel iedereen dan iets meer over de projecten en wat ik daar ga doen. Daarna zal ik samen met Jeanette iets op de viool voordragen. Voor nu wordt het dus even flink oefenen! Ten slotte treden The Summerbirds (Dianne Ackermans en haar bandje) nog op. Na afloop zal Joffrie nog voor wat leuke muziek en sfeer zorgen.

Wat moet je verder nog weten?Ten eerste natuurlijk de datum: 7juli. Het zaaltje waar we de hele avond organiseren ligt in locatie campus van het Charlemagne college. Het adres hiervan is Spekhofstraat 15, Kerkrade.

Verder kan ik alleen nog zeggen: ik hoop dat je ook komt! En mocht je nog iemand weten waarvan je denkt dat hij zich ook interesseert voor dit soort projecten, neem hem/haar mee. Ik hoop je 7 juli ook te zien…

(origineel bericht op be-more.nl)