Ben jij op zoek naar een leuke stage in Barcelona?

Hallo!

Ik werk loop momenteel stage voor een internationaal bedrijf in Barcelona met veel jongen mensen. Vanaf 18 november 2009 zijn zij op zoek naar een nieuwe Nederlandse stagair.
Ben je op zoek naar een leuke stage (internet-marketing / communicatie) neem dan contact met mij op voor meer informatie.

OHcarlos
(Oh-Barcelona)

[EMAIL=“marketing21@oh-holidays.com”]marketing21@oh-holidays.com

Er worden nog meer stages aangeboden via het prikbord van de Barcelona Startpagina: barcelona - barcelona.startpagina.nl

Succes!

Mabel

Hallo anonieme stage-loper, dat stagelopen doe je dat al heeeel lang, want je staat namelijk al sinds “22-04-2008” bij ons ingeschreven :wink:

Alle gekheid op een stokje, er zijn heel veel bedrijven die stages aanbieden, sowieso is het prikbord van Barcelona en Spanjeforum.nl altijd een prima bron van informatie! Niet te vergeten www.loquo.com.

Succes allemaal!

Mabel

Hallo,

Momenteel ben ik zelf op zoek naar een marketing stage in Barcelona, vanaf september voor een periode van 6 maanden. Zou je mij misschien meer informatie kunnen geven over het bedrijf, en de werkzaamheden?

Groetjes

Ani

Dag Ani,

Zo te lezen ben je dus op zoek naar een marketing stage in Barcelona. Nou ik loop op dit moment stage voor een heel leuk en internationaal bedrijf net zoals de vorige stagiare Oh-Carlos. Maar wat ik je wel alvast wil vragen is of beschikbaar bent per 14 juni aangezien ik een week later weg ben en ze dan wel iemand per direct nodig hebben.

Als dat een probleem of geen probleem is stuur dan nog een bericht op deze forum of mail naar [EMAIL=“marketing21@oh-holidays.com”]marketing21@oh-holidays.com voor meer informatie.

Saludos,

Ohsamantha
(Oh-Barcelona):zon02: