Ben jij deze zomer al aan de Belgische kust geweest?
Stem hierboven in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag uitleggen!
Hi, georgessiam
Slecht weer, dat weten we allemaal, maar anders wandel ik graag langs de zee en scampi’s eten of wat ze klaar maken op de kade in Oostende.
Spijtig dat het water zo koud is (ik ben een reptiel, en zoals iedereen weet, ik heb veel zon nodig en lekker warm water), anders zou ik ook testen hoe het is om te zwemmen tot bij onze Engelse buren ( grapje, “of course”!).
Groetjes
Sopirla:storm:
Nou; gewoonlijk ging ik met mijn moeder naar Blankenbergen éénmaal per jaar in de zomerperiode,vermits mijn moeder verleden jaar is overleden ben ik niet meer aan de Belgische kust geweest.
Innige deelneming en ik weet hoe het voelt als je moeder niet meer is ! De wonde geneest zeer langzaam (mijn moeder is overleden in 1994) en ik ben nog altijd niet helemaal genezen. Sorry en veel sterkte nog !
Wat onze kust betreft, voor mij is een groot festijn met vis, garnalen, scampi tot mijn maag zegt dat meer dan genoeg is.
Dit is de enige redenen om naar de kust te gaan; niet spiritueel of vaderlandlievend , maar goed gastronomisch.
Wees sterk en lijd in stilte (dat is wat ik gedaan heb)
Groetjes
Sopirla
Dank je, georgessiam; ik heb juist in “Knack” iets typisch Belgisch gelezen: vanaf volgende zomer ritsen wordt verplicht en er komen een heleboel verkeersborden bij ! Is dit iets verschrikkelijk dringend? Stomme vraag van me…
Groetjes
Sopirla