Hallo,
Mijn naam is Nathalie Wijdemans 20 jaar en ik ben op zoek naar alle mogelijke informatie om te wonen en te werken in Frankrijk. Het makkelijke is dat ik een Frans vriendje heb in de stad Toulouse. Ik wil graag hier gaan werken maar heb eigenlijk geen idee in wat voor werk ik het meeste kans heb als buitenlander.
Dit werken is eigenlijk al vanaf de 3e week van April, met een onderbreking van ongeveer 3 weken in eind Mei t/m 2e week van Juni 2006, vervolgens kan ik t/m ongeveer het einde van augustus 2006. Ik heb een mavo-diploma op volledig D-niveau gevolgt met als vakkenpakket toeristisch/economisch. Daarna ben ik de school MTRO De Rooi Pannen gaan volgen. Deze ben ik op dit moment aan het afmaken met mijn laatste stage.
Ik studeer richting recreatie en heb één vol jaar economie gehad, het maken van marketingplannen en een ondernemingsplan. Mijn eerste stage heb ik doorgebracht in het Zuiden van Frankrijk. Departement de Dordogne op een ****Camping genaamd Soleil Plage.
Nu zoek ik informatie over eventuele studies die ik in de buurt van of in Toulouse kan volgen met ingang na augustus 2006. Ook vraag ik me af waar ik nu het beste kans maak om te werken in de aangegeven periode volgend jaar. En welke documenten heb ik nodig om eventueel te werken.
WIE HELPT MIJ UIT DE BRAND.
E-mail:n_wijdemans@hotmail.com
T: 0031638549089
Alvast vriendelijk bedankt!