Belangrijk om te lezen: Hoe werkt dit forum!

Hoi allemaal,
Leuk dat jullie dit forum over Marokko bezoeken. Momenteel zijn we nog een beetje klein vergeleken vele andere forums (Thailand, Turkije enz) maar aangezien Marokko in 2010 een erg HOT land is om te bezoeken (volgens de bekende Lonely Planet) denk ik wel dat we dit forum steeds een beetje groter kunnen maken. Ik vind het zeker de moeite waard aangezien Marokko echt een waanzinnig land is!

Maar even wat dingentjes waar je rekening mee kan houden:

• Wil je een nieuw topic openen kijk dan eerst even of het niet al in de lijst staat. Veel vragen zijn al gesteld en als je een beetje naar beneden scrollt kan je al veel vinden. Als je het niet kan vinden, aarzel dan niet en open gewoon een nieuw topic. Dit doe je door boven aan de lijst op de knop te drukken ‘nieuw topic’. Als je een nieuw topic hebt geopend hang er dan ook 'tags’ aan. Dit kan onder het bericht. Tags zorgen ervoor dat mensen buiten dit forum via bijvoorbeeld zoekmachines bij jouw topic kunnen komen. Tags zijn steekwoorden waarover jouw bericht/vraag gaat.

• Wil je reageren op een bericht in een topic dan kan je helemaal onderaan in het kader ‘snel reageren’ je antwoord neerzetten of iets vertellen. Je kan ook, als je ergens specifiek op wil reageren, op het knopje ‘Quote’ (rechts onder in het bericht)drukken van het desbetreffende bericht. Hierdoor komt eerst het stukje waarop je wilt reageren in het bericht en daardoor wordt het duidelijker waarop je precies reageerd!

• Als je vind dat een bepaald bericht echt niet kan, bijvoorbeeld door discriminatie, reclame of iets anders kan je mij hierover informeren door links onder in het bericht op het '(alarm) belletje’ te drukken. Hierdoor krijg ik een seintje en kan ik kijken of het bericht verwijderd moet worden of dat er iets anders aan gedaan moet worden.

• Vind je een bericht heel helpzaam druk dan vooral op het knopje ‘*Thanks’. *

• Als je een leuk idee hebt voor een *‘sticky topic’ *plaats het gewoon dan zorg ik dat het bovenaan de lijst ‘geprikt’ wordt. Onderwerpen zijn bijvoorbeeld zoals ze er nu staan: Leuke boeken over Marokko, Marokkaanse recepten ed.

• Voor oproepen voor medewerkers/vacatures heb ik een speciaal topic geopend. Deze staat bovenaan bij de sticky topic en heet: speciaal topic voor vacatures in Marokko.

Nou ik hoop dat we met zijn alle dit forum leuk, gezellig en leerzaam kunnen maken en houden! Bedankt alvast.

Groetjes
Lotte
Forum beheerder Marokko
:vak02:

2 likes

hallo
ik heb een vraag ik zie dat deze site helemaal vernieuwd is ?
klopt dat ? eerder was het zeer makelijk om alle vragen en meningen van
personen te lezen maar nu kan ik het niet meer terug vinden
mvg
smahan

dag
ik woon al vijf jaar in marocco ik werk voor en reizenbureau en ook eigenaar van en acomodatie in het zuid van morocco dus ik zoek iemad voor en sammen werken in touristis sector ik spreek berber marocainse school en straat taal en frans
abdel