Wij zijn op zoek naar een echtpaar welke het leuk vindt om een chateau grotendeels te beheren. De bezoekers zijn B&B-gasten plus het chateau wordt aan groepen verhuurd. In het weekend zijn wij zelf ook aanwezig zodat we taken kunnen verdelen en elkaar kunnen afwisselen. Er kunnen circa 30 gasten verblijven en wij zoeken personen die engels of frans spreken. Ook dient u geschikt te zijn voor het ontvangen van gasten. Wellicht bent u technisch onderlegd of bent u getalenteerd in de keuken. We vernemen dan graag uw reactie.
We ontvangen dan graag uw reactie en verwachtingen ten aanzien van beloning. Wij bieden in ieder geval een mooi leven op een chateau tegen kost en inwoning.
Kenmerken: Werkervaring: langer dan 5 jaar, Dienstverband: Anders, Uren per week: 31 t/m 40, Werkniveau: Overige niveau’s, Gevraagd in omgeving van Parijs
Wij zijn een jong echtpaar (27 en 34en een zoontje) met een ruime horeca ervaring. Mijn vriend heeft momenteel een intiem Frans restaurant in Den Haag en ik heb ook ruime ervaring in de horeca. We zijn al tijden opzoek naar een gezamenlijke uitdaging in het buitenland. Mocht u nog opzoek zijn
Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam
Na het lezen van uw advertentie kregen mijn vrouw en ik het gevoel hier moeten wij op reageren dit is een prachtige uitdaging voor ons.
Wij zijn Wim en Tiny Veneklaas wij werken al 30 jaar samen in de horeca en het toerisme van locatie manager; kwaliteits manager,interim en project management zowel in Spanje als Frankrijk tot eigenaar van een restaurant in Nederland.
De laatste 6 jaar werken wij zowel in de winter als zomer in Frankrijk, zomers op een wijndomein met Table d hotes.
Hier verzorgen wij 3 keer per week Table d hotes, 7 per week een ontbijt en om 17.00 de high tea en dat voor 40 gasten waarvan ongeveer 20 kinderen.
Op het domein staan 12 tenten en 3 gites hiervoor zijn wij verantwoordelijk voor het schoonmaken bij de wissel en het technisch onderhoud
In de winter beheren wij een skichalet in de Franse alpen hier zijn wij verantwoordelijke voor het onderhoud van het chalet maar ook 6 keer per week een 3 gangen diner 7 keer een uitgebreid ontbijt en 17.00 een high tea en bij de wissel het chalet weer in orde brengen voor de nieuwe gasten.
Mocht u naar aanleiding van deze mail nog verder kennis met ons willen maken dan zijn wij bereid om in een persoonlijk gesprek ons nader voor te stellen.
Geachte lezer,
Wij hebben interesse voor deze functie.
In 2012 hebben wij 22 mobile homes beheerd gedurende 6 maanden op een camping nabij Venetië en dit jaar hebben we gedurende 4 maanden in Tirol 2 chalets beheerd.
John A M Knoester
Noorderkade 407
Alkmaar
Wij ( Michel en Linda) zijn een opgewekt gehuwd stel zonder thuis wonende kinderen. Wij hebben de afgelopen jaren voor een reisorganisatie het beheer van een camping in Frankrijk verzorgd. Tot de werkzaamheden behoren onder meer het ontvangen van de gasten en hen wegwijs maken in de omgeving. Wij zijn het aanspreekpunt voor onze gasten bij eventuele calamiteiten en wij beheren en verzorgen de accommodaties. Uiteraard tot volle tevredenheid van de camping eigenaresse.
Linda heeft hiervoor 26 jaar in de zorg gewerkt als verpleegkundige en als horeca medewerkster op een camping in Nederland en derhalve ervaring met het verzorgen van maaltijden.
Ik heb jarenlang als adviseur bij de ING bank gewerkt en ben als partime docent werkzaam geweest bij het ROC Mondriaan. Daarnaast heb ik veel ervaring opgedaan als vrijwilliger/bestuurder bij een sportclub.
Ervaring in de horeca heb ik opgedaan in het bedrijf van mijn ouders, de grootste lunchroom van den Haag. Helaas is het bedrijf gestaakt vanwege het overlijden van mijn vader.
Ik beschik over enige technische kennis voor het verhelpen van storingen aangezien ik dit zomers ook verhelp.
Onze talenkennis is behoorlijk. Zowel Engels als enigszins Frans.
Wij zijn zeer gastvrij ten opzichte van onze gasten en zorgen ervoor dat mensen zich snel thuis voelen.
Wat betreft de inwoning hebben wij wel de opmerking dat wij in het bezit zijn van een lieve hond die uiteraard mee moet kunnen.
Wat betreft de beloning zijn wij niet veeleisend.
Mocht deze introductie u aanspreken dan kunt u met ons contact opnemen op ons telefoon nummer 0031 6 47894162
Gaarne tot horens.
Michel en Linda Dubbelaar
Poeldijk
Beste Helen,
Graag zouden wij (Rosanna en Jente) in aanmerking komen voor het beheren van uw chateau.
Na ruim 30 jaar werkzaam te zijn geweest in het bedrijfsleven, hebben wij besloten om onze blik op de toekomst een geheel andere wending te geven. Al jaren praten en dromen wij van het beginnen of beheren van een B&B. Het is tijd geworden om onze gevoelens om te zetten in daden!
Wie zijn wij?
Wij zijn 52 jaar en onze vakmatige achtergronden zijn van financiële en bedrijfskundige aard. Naast diverse managementfuncties heb ik veel ervaring in verandermanagement en communicatie. Hierbij staat het werken met verschillende opvattingen en het coachen van mensen centraal. Daarnaast heb ik veel ervaring in het organiseren van grote en kleine bijeenkomsten met een inspirerende en verrassende invulling (o.a. muziektheater, schrijvers). Wellicht ook een extra optie voor de commerciële invulling van het chateau. Verder ben ik voorzitter van het oudste communicatiegenootschap van Nederland (65 jaar) en heb ik veel kennis en ervaring van communicatie en marketing. Als eigen ondernemer weet ik ook hoe belangrijk het is om goed werk af te leveren en goede relaties te onderhouden.
Mijn partner, van Surinaamse afkomst, heeft eveneens diverse managementposities bekleed, van directeur bij het Openbaar Ministerie en een Regionaal Opleidingen Centrum tot diverse staffuncties in de jeugdzorg binnen de overheid. Zij heeft daarnaast diverse bestuursfuncties vervuld in de culturele sector. Haar culturele en financiële achtergrond en het ontwapende enthousiasme zal zeker een grote aanwinst zijn voor het imago van het chateau.
Verder zijn wij beide redelijk getalenteerd in de keuken en goed in staat om een wekelijks menu te presenteren. Voor de dagelijkse technische klussen ben ik eveneens goed inzetbaar. We spreken beide vloeiend Engels en redelijk Spaans. Ik spreek daarnaast vloeiend Duits en redelijk goed Frans en zelfs een beetje Hongaars.
Tenslotte
Maar het allerbelangrijkste is, dat we beide zeer enthousiast zijn om een “nieuw” leven te beginnen in de toeristenbranche. Ten aanzien van de beloning zijn wij denk ik redelijk bescheiden. We hebben allebei wat gespaard en ons hoofddoel is om als gastheer en gastvrouw uitgebreide ervaring op te kunnen doen in een mooie omgeving en een mooi object.
Wij hopen dat we u een beetje hebben kunnen verleiden tot een nadere kennismaking. Als dat zo is, kunt u ons bereiken op telefoon 00-31-653295635.
Hartelijke groeten en in ieder geval veel succes gewenst met uw speurtocht naar een geschikte beheerder.
Jente en Rosanna Huisman.
Almere.