Beheerdersbaan gezocht

Wij, Jacqueline en Rick, zijn moeder en zoon zijn op zoek naar een beheerdersbaan op een camping.

Rick heeft de afgelopen jaren in het buitenland veel ervaring op gedaan in het toerisme onder andere als teamleider op campings en in diverse functies in het winterseizoen. Deze banen hebben hem behalve veel praktische kennis ook improvisatietalent, een gastvrije instelling en een handen uit de mouwen mentaliteit opgeleverd.

Zelf heb ik een fulltime baan als hoofd secretariaat en geef leiding aan een team van zeven medewerkers verdeeld over twee locaties. Buiten een aangeboren talent voor organisatie en planning, heeft deze functie gezorgd voor het snel kunnen schakelen tussen verschillende dingen, het nemen van beslissingen en afhandelen van ad hoc zaken.

Wij willen het roer omgooien en zien voor onszelf een ander leven waarbij wij onze gasten een fantastische vakantiebeleving bieden en de opbrengsten van de camping naar een hoger niveau tillen door middel van een hoog serviceniveau en het organiseren van extra excursies, cursussen en workshops.

Rick kan per direct starten, zelf heb ik een (korte) opzegtermijn waarna ik meteen kan starten.

Dus bent u nog op zoek naar een energiek stel voor het beheren van uw camping, neemt u dan contact met ons op. We vertellen u graag meer in een persoonlijk gesprek.