Beheerders gezocht voor vakantiehuizen

Wilt u of heeft u een eigen bedrijf en wilt u in Zuid-Frankrijk leven en werken?!

Wij zoeken een zelfstandig ondernemer voor onderhoud, beheer en services voor mooie vakantievilla’s in Zuid-Frankrijk.
Als zelfstandig ondernemer zorgt u voor het onderhoud en het beheer van particuliere vakantievilla’s en ontvangst van de gasten voor de villa’s.

In het voorseizoen starten de voorbereidende werkzaamheden om de vakantiehuizen klaar te maken voor het verhuurseizoen.
Tijdens het seizoen betreft het (plannen) van het zwembadonderhoud, jacuzzi onderhoud, schoonmaak van de huizen en zorgen voor ontvangst/vertrek van de gasten. U bent het directe aanspreekpunt van de gasten.

U beheerst de Nederlandse, Franse en Duitse taal vloeiend.

Heeft u interesse voor een kennismakingsgesprek? Wij ontvangen graag uw reactie en verwachtingen!
Omgeving Narbonne/Carcassonne.

Beste Mevrouw, Beste Heer,

Mijn man en ikzelf hebben een mooie maar veeleisende carrière gehad. Eind 2014 heb ook ik beslist dat de cirkel rond was. Na een aantal maanden reizen en extra veel tijd voor familie en vrienden, zijn we nu toe aan een nieuwe wending in ons leven. Het prikkelt erg om terug enthousiast aan de slag te gaan, maar heel bewust kiezen we ervoor om in het buitenland in een dynamische doe-omgeving terecht te komen waar we samen structureel dingen kunnen aanpakken en organiseren, met als doel mensen zien genieten. Dat is dan weer onze bron van energie.

Graag lichten wij onze ervaring en motivaties toe in een persoonlijk gesprek. En uiteraard zouden we ook graag verdere feedback krijgen over de taken, omstandigheden en omgeving in kwestie.

Vriendelijke groeten,
Ann Marie Seys & Rik Schools
+32473909004

Beste,

We kunnen samen een project starten in marokko (casablanca) zoals in frankrijk
We gaan bvb huisen appartementen huren aan mensen toeristen enzo
Casablanca is een veilig staat en u hebt altijd mooi weer zon strand…
Dus als bvb geinteresserd bent kunt mee via mijn telefoon nummer contacteren 00212608616819
Ik wens een prettige dag

Goedenavond Claire,

Wij zijn een Nederlands/Belgisch koppel en wonen sinds een aantal jaren in een
klein dorpje gelegen tussen Narbonne en Carcassonne.We hebben een aantal jaren voor een
Nederlandse reisorganisatie gewerkt op een 4-sterren camping in de Languedoc.We zijn nu echter
op zoek naar een nieuwe uitdaging en uw advertentie spreekt ons erg aan.
Graag komen wij in aanmerking voor een kennismakingsgesprek.U kunt ons bereiken op het volgende
emailadres: bellefrance@easy.com

Vriendelijke Groeten

Hanke en Manuel

Graag zou ik willen weten of deze mogelijkheid nog open staat. In dat geval zouden wij (echtpaar van 52 en 60 jaar) graag in aanmerking komen voor een kennismakingsgesprek. Reactie mogelijk naar a.ebbers@xmsnet.nl

Zoekt iemand nog beheerder of klusjesman in het buitenland spanje of marokko

Sent from my SM-G900F using Wereldwijzer mobile app

Dag iedereen,

Ik ben Abdelhafid en kom uit België. Bijdeze wil ik mensen uit België en Nederland die naar Marokko willen emigreren(vakantie ) en specifiek Agadir helpen voor een woning. Je kunt in Agadir een ideaal woning huren centraal gelegen van alle bezienswaardigheden. Stuur een persoonlijke bericht voor meer informatie en kijk de foto’s op Facebook te huur Agadir.
Met beleefde groeten

Sent from my SM-G900F using Wereldwijzer mobile app

deze vacature nog vrij

Is bovenstaande beheerders en onderhoud functie nog actueel op dit moment ? Dan graag uw reactie ervaring en kennnis aaanwezig.
Mvg Henk