Beheerder Gezocht Torre Del Mar

:stuck_out_tongue: Hallo,

Voor ons nieuw te bouwen huis in de heuvels bij Torre del Mar/Velez Malaga, dat we graag willen verhuren , zoeken we iemand die het beher op zich wil nemen, vanzelfsprekend voor een redelijke vergoeding.
WIe helpt ons op weg? B)

hoi,

Wou even weten of mijn mail ontvangen is.

groetjes miranda

Ls,

Indien u nog een beheerder zoekt voor uw pand verzoek ik u mij een email te sturen naar [EMAIL=“tim_koolmees@hotmail.com”]tim_koolmees@hotmail.com, ik zal u dan mijn informatie, cv en dergelijke toemailen.

Met vriendelijke groet,

Tim Koolmees
+31 6 48591112

Gelieve contact op te nemen met: [EMAIL=“tim_koolmees@hotmail.com”]tim_koolmees@hotmail.com
met vr. groet, T. Koolmees

geachte heer
wij zijn een koppel uit belgie van 48 j. en 46jaar en momenteel op zoek naar werk in spanje daar wij onmiddelijk kunnen verhuizen,mijn vrouw heeft altijd gewerkt als poetsvrouw in enkele villa’s van belgen hier,onderhoud en opdienen van morgenontbijt,en wij zijn momenteel op zoek naar werk in spanje en kunnen verhuizen als u het interessert kunt ge een e-mailtje sturen naar [EMAIL=“ericbussie@hotmail.com”]ericbussie@hotmail.com
groetjes

Francoise is al sinds september niet meer op wereldwijzer verschenen… vrees dat er allang een beheerder is gevonden.