Ik wil begin augustus (beetje flexibel) twee weken vrijwilligerswerk doen. Ik ben 28, een harde werker, goede klusser, gemakkelijk in de omgang en in bezit van een rijbewijs. Een Oost-Europees land spreekt me het meest aan. Geen christelijke inslag.
Ben je op zoek naar iemand die een nuttige bijdrage kan leveren aan je project, dan hoor ik het graag.
Ben jij op dit moment nog steeds op zoek naar vrijwilligerswerk?
Dit voorjaar ben ik 10 weken weg geweest voor een bouwproject.
Dit heb ik gedaan via een organisatie die betaalbare projecten aanbied.
Zij hebben ook projecten in Oost-Europa.
Mocht je interesse hebben dan breng ik je graag in contact met de contactpersoon.
Ik heb je telefoonnummer doorgegeven aan Riekie Weijman.
Ze was vandaag niet op kantoor, maar ik verwacht dat ze op korte termijn contact met je op zal nemen.
Tot die tijd kan je misschien alvast kijken op de site van IBO (http://www.ibo-nederland.org/).
(Als je gaat zoeken, zal ik de leeftijd niet invullen, de meeste projecten zijn geschikt voor jouw leeftijd, maar als je bijvoorbeeld 18+ invult krijg je niet de projecten van 21-30 jaar te zien en andersom).
Hopelijk vind je een leuk project!
Voor mij is het in elk geval een levenservaring geweest.
Ik heb op de site gekeken en ben inderdaad een aantal leuke projecten tegengekomen. Goeie tip! Ik heb Riekie nog niet gesproken, maar haar via Linkedin een bericht gestuurd. Ik zal ook eens naar het algemene nummer bellen.
Leuk dat je projecten hebt gevonden waarin je geïnteresseerd bent.
Ik heb hier het directe e-mailadres van Riekie: riekieweijman@ibo-nederland.org
Ze is niet elke dag op kantoor, dus heeft misschien nog geen tijd gehad om je te bellen.
Als je haar een mailtje stuurt zal ze hier zeker op reageren en je verder helpen.
Zelf ben ik naar Nepal geweest om te bouwen aan een weeshuis en te helpen op een school.
Ik hoop dat je een project vindt waar je het net zo naar je zin gaat hebben als ik het naar mijn zin heb gehad!