Bed & Breakfast of andere mogelijkheden?

Hoi allemaal,

Ik heb net als jullie de wens om naar de UK te verhuizen. Ik ben nu 39 jaar en heb vroeger als au pair in Engeland gewerkt en als stagiair. Maar dat is 15 jr. geleden. Sinds 2008 wil ik al naar de UK, maar ik heb een WO opleiding maar werk al jaren als secretaresse. Helaas heb ik dus geen job die mogelijkheden biedt in de UK, te veel concurrentie en ondanks dat ik goed Engels spreek ben ik geen native speaker. Ik ken helaas ook niemand bij wie ik een tijdje kan wonen om werk te zoeken en ja, ik ben te oud en misschien te goed opgeleid om allerlei baantjes aan te nemen. Toch blijft die wens om naar de UK te gaan heel sterk en wil het ook heel graag proberen als de mogelijkheid er is. Helaas heb ik geen geld en geen kennissen, dus dat wordt lastig. Ik vroeg mij af of er ook mogelijkheden zijn om bij een B&B te werken of het op te zetten met iemand? hebben jullie misschien een idee voor mij?

Thx Marjolijn

In een B&B werken is n mijn ogen geen stom idee. Je zult toch op een manier aan geld moeten komen ;). En wat dacht je van een part-time opleiding of avondstudie naast je werk in UK? Zo kun je geld verdienen en studeren voor een functie waar je wel snel een baan in kunt vinden, of in ieder geval makkelijker aan een baan kunt komen…