Be More - Samenwerking

Beste,

Wij zouden graag onze informatiedagen ook in jullie nieuwsbrief vermelden. Is dit mogelijk?

Hartelijke groeten,
Kim van Broekhoven

Hallo Kim,

Dat kan uiteraard. Om welke nieuwsbrief gaat het? De Vrijwilligerswerk nieuwsbrief?

Groet,
Jeroen

Hoi Jeroen,

Ja, dat lijkt me het meest relevant. Op inspiratie.be-more.nl vindt je onze eerst volgende data. Of wil je dat ik ze even naar je toe mail?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Kim

Voor een advertorial in een thema nieuwsbrief rekenen we 95 euro per keer (maand), met een afname van minimaal 6x. Is dat wat je bedoelt?

Zie nieuwsbrief: http://wereldwijzer.nl/ww.nieuwsbrief.vrijwilligerswerk.1301.php

Er is ook een kopje met infodagen. Wil je daar komen, dan kun je je infodag op ons vrijwilligerswerk forum plaatsen, dat is kosteloos: http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1256

Hoi Jeroen,

Het ging me inderdaad alleen om de informatiedagen. Ik zal ze op het forum plaatsen. Dank je wel!

Groetjes,
Kim

Prima! Mochten er verder nog vragen zijn, laat het gerust weten :slight_smile:

Hallo Kim,

Graag stel ik me aan je voor: Paul Heijmering, sinds kort de nieuwe coƶrdinator samenwerkingen van Wereldwijzer. Ik ben de contactpersoon voor de organisaties, bij vragen en opmerkingen kun je vanaf nu bij mij terecht.

Ik hoor graag hoe je de komende tijd promotie wil maken voor jullie organisatie. Ik denk daar graag in mee. Op Wereldwijzer zag ik jullie al voorbijkomen over de Inspiratiedagen en de Ervaringen van Be More vrijwilligers, incl. blog. Leuk!

Wat me opviel, was dat jullie in een bericht spraken over het verhaal van Be More. Dat zou ik graag op Wereldwijzer willen lezen! Bv in de vorm van een interview, of blog.

Als ik je ergens mee [SIZE=2]kan he[SIZE=2]lpen, hoor ik het graag[SIZE=2].[/SIZE][/SIZE]

Tot spreeks![/SIZE]

Hoi Paul,

Leuk dat je bij Wereldwijzer dit gaat doen!

Het lijkt me zeker leuk om een interview of blog te plaatsen over Be More. Kan ik dit gewoon in verschillende fora plaatsen, of hoe had je dit in gedachten? Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Hartelijke groeten,
Kim van Broekhoven

Hallo Kim,

Dank je!
Ik spreek Anne-Jitske zaterdag, zij houdt zich bezig met alle redactionele zaken zoals interviews. Ik zak met haar overleggen hoe we jullie verhaal in een goed licht kunnen zetten, en laat je dan weten.

Sowieso moedigen we alle organisaties aan om veel content op Wereldwijzer te plaatsen. Dat kan als je er discussie op wilt in de forums, of als het meer een persoonlijk verhaal is, in een blog.

Ik meld me snel!

Hoi Paul,

Oke, helemaal goed! Ik zal er ook eens naar gaan kijken waar we allemaal content kunnen plaatsen!

Tot horens!

Groetjes,
Kim