Backpacken Thailand mei, juni of juli

Dag vakantiegangers!

Mijn naam is Anne, ik ben 22 jaar en ik studeer Geneeskunde in Utrecht. Omdat ik dit jaar wat eerder klaar ben met mijn lesjaar, wil ik de kans grijpen om eens een groot avontuur te beleven :slight_smile: Mijn plan is om een paar weken door Thailand te trekken, maar het liefste niet alleen. Ik zou zo snel mogelijk willen vertrekken, b.v. al in mei/midden mei. Ik heb de tijd tot en met juli, dus vertrek in juni of juli is ook mogelijk.
Het liefste wil ik cultuur en natuur (de grote nationale parken) opsnuiven en wat (bounty) eilanden bezoeken en genieten van het mooie weer. Ik weet nog niet waar ik precies heen wil en wat ik allemaal wil zien, maar misschien is het ook wel leuk om dat per dag uit te zoeken. Ik zoek dus iemand die net als ik graag een nieuwe cultuur wil leren kennen! Mijn plan is om dit low budget te doen, dus slapen in goedkope hostels en overdag lopen, liften, of de bus nemen om ergens te komen.
Heb je dezelfde plannen als ik, en lijkt het je leuk om dit avontuur samen te beleven, stuur me dan even een berichtje: [EMAIL=“anne_x_x_x@hotmail.com”]anne_x_x_x@hotmail.com
Misschien kunnen we dan afspreken om te kijken of het klikt en wat concretere plannen maken.
Tot horens! x

Hey Anne,
Ik ben Maayke ook 22 jaar en woon in Almelo (Overijssel)
Het lijkt me heel erg leuk om te gaan backpacken in Thailand… alleen ik heb hetzelfde probleem als jou ik zoek ook een reisgenote.

Ik heb zelf verschillende ervaringen in het buitenland opgedaan maar dit was binnen Europa.

Het lijkt me heel erg leuk om met jou mee te reizen!

Ik ben ook per direct beschikbaar om met je mee te reizen omdat ik net terug ben van mijn werk achter de bar in Oostenrijk en nu eigenlijk werkloos ben oftewel op zoek naar werk!

Dus heb jij nog niemand gevonden en lijkt het je leuk om een keer hier in Nederland eerst wat aftespreken om mekaar wat beter te leren kennen, laat het mij dan weten.

mijn emailadres is [EMAIL=“maaykeboonstra@gmail.com”]maaykeboonstra@gmail.com

Groetjes Maayke