Baan voor Nederlanders in Luton

Ben je op zoek naar een baan in Engeland? Ik ben op zoek naar mensen die Nederlands als moedertaal spreken en die geinteresseed zijn in een Customer Service positie in een Internationaal bedrijf in Luton. Voor meer informatie, bel Margriet Exterkate van European Resources Ltd (+44 0131-555 0284) www.e-r.co.uk

Hallo!

En om wat voor een bedrijf gaat het precies?

Ik heb een half jaar in Engeland gewoond en gewerkt en spreek dus vloeiend engels. Ik woonde in St.Albans, niet ver van Luton.

Ik ben in principe wel geinterreseerd in deze baan, maar zou wel wat meer info willen:
henrieke83@hotmail.com

Alvast bedankt!

Groetjes Henrieke

Is het voor de zomer, of is het een vaste baan? Wat houdt het werk in?

Het gaat om een vaste baan, de startdatum is Juli / Augstus. Voor meer informatie, bel +44 0131-555 0284.

Met vriendelijke groet,

Margriet Exterkate
European Resources Ltd
www.e-r.co.uk

Hallo,

Zojuist las ik het bericht over de vacature. Ik vermoed dat het te laat is om te reageren op deze vacature en omdat ik op dit moment druk bezig ben met het afronden van mijn studie bedrijfskunde zal het mij ook niet lukken om per augustus te beginnen. Maar als er ook ook mogelijkheden om te beginnen beginnen per november dan ben ik geinteresseerd. Aangezien ik jaren in Nederland in een ccall centre heb gwerkt en ik graag wil werken in Engeland past deze vacture goed bij mij.

Ondanks het late tijdstip van reageren hoop ik toch nog een reactie te ontvangen.

met vriendelijke groeten,

Wilfred de Graaf

wilfred_de_graaf@hotmail.com

Beste Wilfred,

Bedankt voor je reactie. De vacture is in principe per Juli/Augustus beschikbaar, maar het is mogelijk dat wij per November een dergelijke vacature hebben. Het beste is om je CV te sturen naar onderstaand e-mailadres of je te registreren op onze website: www.e-r.co.uk.

Met vriendelijke groet,

Margriet Exterkate
European Resources Ltd
margriet.exterkate@e-r.co.uk

Geachte mevrouw Exterkate,

Ik heb geprobeerd om u een email te sturen, maar kreeg deze terug.
Is uw emailadres juist of heeft u een ander emailadres?
Ik ga in september in Londen wonen en ben geinteresseerd in bovenstaande baan. Het reizen per trein vanuit Londen is goed te doen.

Mijn emailadres is i_ter_burg@hotmail.com.

Met vriendelijke groeten,

Ingrid Ter Burg.

Nadeem Maqsood

Hoi margriet,

Ik heb je net email gestuurd, maar volgens mij is email adress niet goed,

kan je mij jou email adress doorgeven.

mijn email adres is: [EMAIL=“nadeem578@hotmail.com”]nadeem578@hotmail.com