Is er iemand die op de hoogte is van de kosten van een auto met chauffeur/gids (Toyota Qualis of Innova) in Chennai? We willen in oktober 22 dagen een rondreis maken met 4 personen, richting Zuiden: Pondicherry/Trichy/Madurai/Munnar/Trivandum/Aleppey en eindigen in Kochi, daar met trein of vliegtuig weer naar Chennai. Ter plaatse zelf hotels boeken. Hoeveel uur per dag kan je normaal beschikken over een chauffeur?
Hoi hoi,
Morgen vertrek ik naar Chennai vanuit Mumbai, dus zaterdag ofzo zal ik daar aankomen en dan zal ik een en ander voor je proberen uit te vinden.
Groeten,
Cyrille
Kijk op prikpagina.nl bij india forum vraag naar rob en die heeft daar een heel goede chauffeur
groetjes kees
hallo
intussen een jaartje verder, kan iemand van jullie mij een chauffeur aanraden in Chennai ? Om een driehoektrip in het zuiden te maken.
Bedankt !
Lieve
Beste Lieve,
Een beetje late reactie maar we zijn veel onderweg.
Wij hebben gereisd met Bas & Das Tourism (website: www.bas-das.com), ons contact daar was Mohan Das, dit was ons uitstekend bevallen. Chauffeur was Muthu, een betere kan je je niet wensen, hij weet overal de weg en probeert al je wensen in te vullen. We waren met 4 personen en zijn 23 dagen met hem rondgereisd.
Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel.
Met vriendelijke groet,
Hallo Struis,
Dank je wel voor je reactie.
Intussen hebben we wel al een chauffeur vastgelegd. Bas-Das hadden we als 2e keuze achter de hand, gevonden via Trotter.
Zal ons vast even goed bevallen,
Thanks
Lieve