26 juni te Velp. Het lijkt me leuk, lekker in de stemming komen.
Iemand al eens naar een eerdere versie geweest? De moeite waard?
nee ben er niet eerder geweest, maar ik ga dit keer wel…
ben erg benieuwd
Ik ben ook erg benieuwd, workshop dotpainting lijkt me nou zo leuk om te doen, ik ga ook voor de eerste keer.
Ga je ook naar Australië binnenkort? Ik eind juli.
A.s zaterdag is het weer zover; de vierde Australia Fair (nu in Velp) !
Het is een boordevol programma, workshops, informatie, lezingen, films/docu’s, Outback pub met VB en Boags etc etc.
Het complete programma vind je op: www.australiafair.nl
Ook kunnen bezoekers zich laten registreren om zo EXTRA punten te vergaren voor het nieuwe online spel waarmee je 2 tickets naar Australie kunt winnen !!! >>>
Dit alles wordt georganiseerd door de Stichting Australia Fair, een clubje Aussie gekken die tevens geld inzamelen voor de RFDS en een studyfund voor aboriginal kids in Wilcannia. Dus je entree (10 euro) gaat naar een goed doel ! Ook als je een AF t-shirt koopt, een item op de garage sale, of meedoet van het kangarooboxen, alles in voor de goede doelen !
Wij doen dit geheel belangeloos, willen iedereen een leuke dag bezorgen en zijn dus geen professionele organisatie met duizenden euro’s in de knip !
Het weer wordt fantastisch, dus we hopen op een goede opkomst en wensen iedereen alvast een toffe dag ! :zon02:
Tot zaterdag, vanaf 10.00 op de Helicon school te Velp.
See ya mates :dag:
Ja, leuk, heb er zin in!
cheerHet was erg leuk, ik heb genoten van alle kraampjes, enthousiaste mensen, het mooie weer en… de steen die ik beschilderd heb in Aboriginalstyle is helemaal leuk geworden.
Volgend jaar weer!
groetjes,
Stans