Mijn naam is Narinder Dhillon en volgende week word ik 18 jaar. Momenteel studeer ik de Pabo, omdat ik graag juffrouw wil worden. Ik vind het fantastisch om met kinderen om te gaan en al sinds mijn twaalfde pas ik op kinderen. Ik ben een enthousiaste, gezellige, betrouwbare, vriendelijke en verantwoordelijke oppas en heb ervaring met kinderen van 0 tot 11 jaar. Nog steeds vind ik oppassen erg leuk en gezellig om te doen. Daarom ben ik op zoek naar een gezellig gezin die een aupair nodig heeft voor de zomervakantie van 2013. Het lijkt mij een geweldige en ervaring, ik wacht de reacties af!
Hoi Narinder,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je aupairwerk wilt verrichten!
Heb je al het Au-pair Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes plaatsen alsook de ervaringen lezen van andere mensen.
Succ6 nog met al wat je nog gaat doen in de toekomst,Narinder !
groet,georgessiam.
Leuk om te horen dat je als au-pair aan de slag wilt. Ik heb hier al wat ervaring mee en wil je dus graag wat tips geven.
Ik heb mijn families op Aupairworld.com gevonden. Leg intensief contact met de familie voordat je besluit erheen te gaan. Skype, FB en e-mail. Bedenk voor jezelf wat je belangrijk vind in een familie zoals een eigen kamer, weekenden vrij, mogelijkheid om leeftijdsgenootjes op te zoeken buiten de familie. Bespreek van te voren goed jou werkzaamheden zoals huishoudelijk werk (schoonmaken, was doen, boodschappen enz.)
Je moet ook een beetje geluk hebben met je familie. Je weet het niet altijd van te voren.
Succes met zoeken en als je nog vragen hebt laat je het maar weten
Bedankt voor jullie goede tips, ik ga direct naar het Aupairforum toe en hopelijk vind ik een leuk gezin, waar ik gebruik kan maken van jouw tips, Nadine!
De makkelijkste en meest veilige manier om als au pair naar het buitenland te trekken, is via een bemiddelingsorganisatie.
Zij zoeken een geschikt gezin voor jou, dat aangepast is aan je wensen en helpen je met je verblijfsvergunning en andere wettelijke regelingen.
Ze begeleiden je ook bij eventuele problemen en conflicten tijdens je verblijf.
Sommige au pair organisaties zijn aangesloten bij een internationale organisatie. Deze organisaties hebben richtlijnen opgesteld waarin alles staat over werktijden, vergoedingen en rechten. Je kan deze au pair organisaties vinden op het internet of hier op het Au-pair forum,Nadhi !
Succ6 !