Aupair Rome

Hallo,

Ik ga over 1,5 maand als aupair naar Rome, wie gaat er ook?

Groetjes Marit

Hai Marit,

ik ben zelf nog hard op zoek naar aan au pair adres en wil er binnen nu en 2 maand heen. Ik wil het echter zonder organisatie regelen, omdat ik er te veel slechte verhalen over gehoord heb.
Hoe heb jij je verblijf geregeld? Veel plezier alvast,

groetjes Sara

Hoii dan moet je gewoon gaan zoeken op internet! en je echt OVERAL (gratis) inschrijven. Op het moment dat je dan een positieve reactie krijgt kan je hun naam gaan googelen en e-mail adres zoeken. want reageren via die site waar je ingeschreven staat is dan weer niet gratis :s harde onzin. Maar zo heb ik al 2 hele leuke gezinnetjes gevonden! Dat raad ik je dus aan, en als jij tips hebt voor mij, ook zeggen!!!(ben ook nog op zoek!)
Groetjes,

hey hallo meiden! ik ben zelf al een keer als au-pair geweest super ervaring al zat ik niet in een leuk gezin maar italie is geweldig heb er zelf ook 9 maanden gewoond en ga snel weer terug als ik weer iets heb!jullie als tip schrijf je in op de site www.aupair-world.net ik zit daar zelf ook bij en erg vertrouwelijk en gratis :stuck_out_tongue: ! Succes en als jullie nog wat willen weten over het land ofzo hoor ik het wel

Hoi Merit

Ga je ook naar Rome toe?

Marit

Haha ja! Ik ga vrijdag 5 dagen naar Rome want een vriendin van mij is daar aan het Italiaans studeren voor een jaartje! Ze werkt ook bij een pub en weet daar alles al. Ze is heel lief en een beetje gek :stuck_out_tongue: zal ik haar je e-mail adres geven? ze zit er al iets van 5-6 maanden, en ze weet dus alles al! Handig!
Groetjes, merit

Geef haar mijn email adres maar ( [EMAIL=“maritkollis@hotmail.com”]maritkollis@hotmail.com ) en laat even weten hoe het was in Rome.
Groetjes Marit