Hallo,
ik ben een jongen van 18 jaar (over 3 maand 19) en ik ben op zoek is naar een leuke reisgenoot (M/V) van rond mijn leeftijd. Je kent de bekende kwestie van vrienden en vakantie’s waarschijnlijk al wel
Ik heb wat plannen om een reisje door Europa te maken en van stad naar stad te trekken. Ik hou ervan om (hoofd)steden te bezoeken en de verschillende culturen te ontdekken. Activiteiten in de omgevingen/natuur e.d. ben ik tussendoor ook altijd voor in.
Steden die ik graag zou willen aandoen zijn o.a. Berlijn, Praag, Poznan, Wenen, Bratislava, Boedapest, Ljubljana, Venetië. Tussendoor ben ik altijd in om andere activiteiten te doen en de verdere omgevingen te ontdekken.
Dit reisje zou ik graag met een huurauto willen maken en overnachten in goedkope hostels (eventueel tent mee voor de zekerheid). Zelf ben ik in het bezit van een autorijbewijs (zowel B als BE). Het zou makkelijk zijn als je ook in het bezit bent van een rijbewijs maar het hoeft niet perse, ik vind rijden namelijk totaal geen straf
Ik heb zelf al enige ervaringen met het rijden in (grote) steden en andere landen.
Andere plannen kunnen uiteraard in overleg worden gemaakt ![]()
Gr. Dennjs