Au-pair gezocht voor zomer 2014 in Zweden

Hallo,

Wij zijn Jan, Mathilde, Tim(7) en Anna (4,5) Vos. Wij wonen sinds ruim 5 jaar in Zweden. Voor onze kinderen zijn wij voor de periode 23/26 juni-19/22 augustus op zoek naar een leuke, lieve, zelfstandige au-pair, in bezit van een rijbewijs, die ook bereid is wat licht huishoudelijk werk te doen.
Wij wonen in Åre kommun in midden/noord zweden naast de ristafallet waterval (www.ristafallet.se of http://www.facebook.com/#!/pages/Ris…22616627755207) en hebben daar een camping en restaurant.
Heb je zin om te werken in een druk en gezellig gezin met kinderen die 2 talig zijn, heb je verantwoordelijkheids gevoel en hou je van (extreme) buitensport zoals oa. boogiesurfen, raften, kanoen, biken, wandelen in de bergen dan is dit je kans.
Je werkzaamheden zullen voor het grootste deel bestaan uit wegbrengen/ophalen van de kinderen, spelletjes en andere leuke dingen doen, met ze eten, baden en naar bed brengen.
Heb je intresse, ben je beschikbaar in de gehele door ons gewenste periode en heb je een rijbewijs stuur dan een mail met foto en natuurlijk informatie over jezelf naar [EMAIL=“info@ristafallet.se”]info@ristafallet.se

Heb jij al zin in de zomer??

Hallo,
Ik ben zeer geïnteresseerd in deze job.
Nou heb ik een mail proberen te sturen naar het email adres wat u hebt vermeld,
maar krijg de attentie dat het email adres niet geldig is.
Heeft u een correct email adres waar ik mijn motivatie en informatie naar toe kan sturen?

Mvg,
Martine Heijink