Hoi en sawasdee khap,
Wij zijn een jong Vlaams-Thais gezin (36 & 34) met 1 zoon van 6 jaar.
We zijn op zoek naar een au-pair voor enkele maanden, te beginnen in oktober 2017.
Het hoofddoel is om onze zoon meer nederlands te laten gebruiken. Echt oppassen, babysitten, alleen thuisblijven enzovoort zal er voor de au-pair niet bijzijn. Het is dus echt relaxed en je bent dus min of meer vrij van de minder aantrekkelijke taken.
We wonen op 10 minuten van het centrum van Trang en 30 minuten van het strand. Ons huis ligt midden in de natuur, tussen de rijstvelden en rubber plantages.
Wij reizen vrij veel in Thailand dus we gaan er dan ook vanuit dat je ons kan vergezellen op onze uitstapjes. Het is tevens een ideale manier voor jou om de cultuur te leren kennen.
We bieden kost en inwoning aan en je krijgt je eigen bromfiets ter beschikking.
Profiel: sportief, avontuurlijk, open voor andere culturen
Ben je geinteresseerd stuur dan een private message zodat we contact kunnen opnemen! :chin:
Ik ben een extraverte dame met een sterk open en positief ingesteld karakter.
Als persoon ben ik loyaal, betrouwbaar en verzorgend. Mijn dochter woont momenteel in Amsterdam. Zij volgt een studie en heb ik daardoor
weer tijd en ruimte om plaats te maken voor een verandering in mijn leven. Doordat ik jaren met kinderen heb gewerkt in foto studio’s en het verkopen van kinderkleding
is gebleken dat ik erg open ben naar kinderen, zowel kleinere als de grotere kinderen. Uiteraard ook ervaren door het opvoeden van mijn dochter die nu 24 jaar is.
Het is mij bekend dat veel bedrijven/en of families met jonge dames werkt maar… wellicht ben ik een goede aanvulling in het team als de wat oudere nanny
in de rol van moderne “oma”. Graag verneem ik of er een mogelijkheid is om persoonlijk kennis te maken. Ik ben in het bezit van een rijbewijs en heb veel ervaring met rijden
in binnen- en buitenland. Dieren zijn ook totaal geen probleem en ben ik door mijn werkzaamheden ook ervaren in de huishouding, stijlen en opvoedkundige tips wat betreft kleding etc.
Ik ben vanaf 1 Juni beschikbaar, indien eerder is dit ook te realiseren. Flexibele instelling is tevens een eigenschap van mij en ben ik bereid te willen investeren en bijdragen aan het gezin.
Ik ben een extraverte dame met een sterk open en positief ingesteld karakter.
Als persoon ben ik loyaal, betrouwbaar en verzorgend. Mijn dochter woont momenteel in Amsterdam. Zij volgt een studie en heb ik daardoor
weer tijd en ruimte om plaats te maken voor een verandering in mijn leven. Doordat ik jaren met kinderen heb gewerkt in foto studio’s en het verkopen van kinderkleding
is gebleken dat ik erg open ben naar kinderen, zowel kleinere als de grotere kinderen. Uiteraard ook ervaren door het opvoeden van mijn dochter die nu 24 jaar is.
Het is mij bekend dat veel bedrijven/en of families met jonge dames werkt maar… wellicht ben ik een goede aanvulling in het team als de wat oudere nanny
in de rol van moderne “oma”. Graag verneem ik of er een mogelijkheid is om persoonlijk kennis te maken. Ik ben in het bezit van een rijbewijs en heb veel ervaring met rijden
in binnen- en buitenland. Dieren zijn ook totaal geen probleem en ben ik door mijn werkzaamheden ook ervaren in de huishouding, stijlen en opvoedkundige tips wat betreft kleding etc.
Ik ben vanaf 1 Juni beschikbaar, indien eerder is dit ook te realiseren. Flexibele instelling is tevens een eigenschap van mij en ben ik bereid te willen investeren en bijdragen aan het gezin.
Beste familie,
Ik las uw oproep en ik vroeg mij af of jullie al een passende au pair hebben gevonden?
Als dit niet het geval is wil ik mijzelf graag voorstellen. Ik ben Nadia Brand en ik ben 23 jaar oud. Ik studeer hopelijk in juli af en dan heb ik een diploma voor mijn opleiding Media, Informatie en Communicatie. Voor ik aan de slag ga in de media wereld lijkt het mij leuk om als au pair te werken voor een paar weken. Tijdens mijn studie heb ik twee verschillende oppasgezinnen gehad, waar ik het erg naar mijn zin heb gehad. Het lijkt mij daarom leuk om dit als tussen optie te doen voor ik een baan ga zoeken in Nederland.
Ik ben een vrolijke en spontane meid en ik houd er van om leuke dingen te ondernemen. In mijn vrije tijd strap ik een balletje en doe ik leuke dingen met mijn vriendinnen. Ik ben beschikbaar vanaf midden augustus.
Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb kunnen geven en ik hoor graag of ik bij jullie pas!
Met vriendelijke groet,
Nadia Brand
Beste familie,
Uw oproep voor een passende au pair sprak me heel erg aan.
Allereerst zou ik me daarom eerst even graag kort willen voorstellen. Ik ben Stef Alferink en ik ben 17 jaar oud.
Waarom ben ik dan de perfecte kandidaat? Nou, ik ben namelijk al jarenlang actief bezig met oppassen. Al sinds ik 11 jaar oud ben, heb ik al verschillende oppas adressen waar ik wekelijks aan het oppassen ben.
Verder ben ik een zeer sportieve vrolijke en spontane jongen. Sinds ik 5 jaar oud ben speel ik al voetbal en sinds 2 jaar ben ik ook actief als jeugd trainer bij de voetbalclub. Ik zou het dus ook erg leuk vinden om jullie zoon hier iets van bij te brengen.
Dit jaar ga ik in de zomervakantie 3 weken lang Thailand door reizen, om daar de cultuur en omgeving te leren kennen. Hierdoor heb ik hopelijk alvast een beetje kennis kunnen maken met de cultuur van Thailand.
Ik hoop dat jullie voldoende informatie hebben en hoor graag iets van jullie!
Met vriendelijke groet,
Stef Alferink
Beste ouders,
Tijdens het oriënteren op au pair banen in azië ben ik uw advertentie tegen gekomen.
Allereerst zou ik mij graag even willen voorstellen. Mijn naam is Soraya Haider; een 23 jarige studente woonachtig in Amsterdam. Momenteel ben ik bezig met de afronding van mijn scriptie voor de opleiding pedagogiek (BASc). Dit insinueert al dat ik een grote affiniteit heb met het werken met kinderen. Ik heb ervaring met kinderen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking en ik heb 2 jaar gewerkt in de kind- en jeugd psychiatrie (De Bascule). Zowel met jonge kinderen als met jongeren heb ik super veel ervaring dus. Behalve dat heb ik ook ervaring als de oppas van mijn buurjongetjes en nichtjes.
Ik ben een verantwoordelijk en geduldig persoon dat graag initiatief neemt. Ook kan ik goed samenwerken, heb ik een groot aanpassingsvermogen en ben ik erg flexibel. Ik hou niet van stil zitten en hou mezelf dus erg graag bezig. Ook heb ik een erg goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Verder heb ik een grote passie voor het reizen, en met name Azië. Mijn droom is om een rondreis te maken door Azië en dat zou ik graag als au pair willen doen. Dit zou een super opportunity voor mij zijn dus!
Zelf ben ik een erg opgewekt persoon. Ik heb altijd een lach op mijn gezicht en probeer zo positief mogelijk in het leven te staan. Ik hou ontzettend van leuke dingen doen met vrienden, uitstapjes maken, lekker uit eten gaan, maar ook om af en toe lekker met een boek of een serie tijd voor mezelf te nemen 
Middels deze reactie heb ik mijzelf zo goed mogelijk geprobeerd te omschrijven. Mocht u nog vragen hebben, schroom dan niet contact met mij op te nemen!
Ik wacht uw reactie af.
Met vriendelijke groet,
Soraya Haider