Wij, Steve en ik, zijn een Engels/Nederlands gezin met een 7-jarige tweeling Ruben en Esmée en ons allerschattigste hondje Bobbi (een Cockapoo - een kruising tussen een poedel en cocker spaniel) zijn op zoek naar een nieuwe au-pair.
Wij wonen in een middelgrote stad Ware, ongeveer 30 minuten vanaf Stansted Airport en 40 minuten vanaf London.
Je hebt de zorg voor Ruben en Esmée van maandag t/m donderdag en van vrijdag t/m zondag ben je in principe vrij en kun je de omgeving hier leren kennen of op onderzoek uitgaan in London.
De dagelijkse zorg is een ontbijt maken, de kinderen naar school brengen en 's middags weer ophalen, met huiswerk helpen, lezen, eventueel naar naschoolse activiteiten brengen, avondeten voorbereiden. Natuurlijk moet er ook tijd zijn om gezellige dingen te ondernemen zoals een spelletje spelen of lekker op de bank hangen met z’n drietjes en heerlijk even relaxen en tv kijken. We verwachten dat je licht huishoudelijk werk doet zoals afwasmachine in- en uitruimen, was ophangen en het huis opgeruimd houden. Bobbi heeft ook een dagelijkse wandeling nodig.
Met de kinderen zul je altijd Nederlands moeten spreken maar met Steve moet je altijd Engels spreken aangezien hij geen Nederlands spreekt. Wij hebben een College in de buurt en kunnen altijd informeren of er een passende cursus Engels is waar je wekelijks naar toe kunt gaan.
Wij zoeken iemand die allereerst van kinderen houdt en bij voorkeur met oppas ervaring, in het bezit is van een rijbewijs, van honden houdt en beschikbaar is vanaf augustus/september t/m december. Een langere periode is natuurlijk ook mogelijk, zoals bijv een heel schooljaar dus t/m juli 2018.
Wij hebben hele goede ervaringen gehad met al onze vorige au-pairs en als je wilt kun je altijd contact zoeken met onze laatste au-pair om haar ervaringen met jullie te delen.
Mocht je geinteresseerd zijn in onze familie dan horen wij heel graag van je.
Beste familie Smits/Bishop,
Ik ben heeel erg geïnteresseerd!!
Ik heb de PABO gedaan en wil mezelf heel graag voorstellen, maar allereerst belangrijk: geldt jullie aanvraag nog?
Vriendelijke groet,
Ik heb heel veel interesse in jullie advertentie. Zijn jullie nog op zoek naar een au pair?
Ik kan allemaal gegevens opsturen van mij indien u nog op zoek bent.