Au-pair gezocht in Dublin, Ierland

Wij zijn een NLs/frans talig gezin in Dublin, Ierland. We hebben 4 kinderen (5,7,9 en 10 jaar) en zijn op zoek naar een aupair vanaf juli/september voor het komende schooljaar. De kinderen gaan naar de franse school. Ze spreken wel NLs maar lezen en schrijven het nog niet zoveel. Vandaar dat we een NLs meisje zoeken.

Als je geinteresseerd ben, of tips hebt voor andere plekken voor advertenties hoor ik het graag.
Wij zitten hier ook pas een jaar, en het is een prachig land.
Sonja

hoi hoi :slight_smile:
dat lijkt wel een uitdaging,ik praat wel nls,maar ben niet van nederland,ben je geinteresseert,ik van een ander nederlandstalig land… :frowning:

Hoi Sonja,
ik zit op dit moment al als aupair in Ierland en ik heb mijn familie gevonden op www.aupair-world.net verder is www.newaupair.com ook een goede site! Er zijn hier heel veel aupairs te vinden!
Succes met het vinden van een lieve aupair! (mochten jullie nou rond mei/juni en begin juli nog niemand hebben gevonden, ik ben voor die kortere periode nog beschikbaar :wink: )
Groetjes, Renske

Hoi Sonja,
ik heb heel veel intresse in een baan als au pair en zoek al een hele tijd een geschikt gezin in Ierland.

Als jullie nog steeds op zoek zijn zouden jullie me dan kunnen mailen op:
[EMAIL=“inekevandenputte@hotmail.com”]inekevandenputte@hotmail.com

Alvast bedankt,
en hopelijk tot mails!