Au pair gezin gezocht in Barcelona

Hola a todos,

Ik ben Naomi, 23 jaar. Ik heb in 2011 een jaar in Barcelona gewoond en stage gelopen. Ik was op slag verliefd op de stad en de mensen die er in wonen! Ik heb besloten om na mijn opleiding SPH, in begin 2013 naar Barcelona te verhuizen om er te wonen en te werken.

Nu weet ik dat het door de crisis daar lastig gaat worden om iets vinden aan werk waar ik van kan leven. Daardoor wil ik graag eerst au pair werk gaan doen om zo mijn Spaans en Catalaans te verbeteren en mijn kansen op een baan te vergroten.

Kent iemand of weet iemand een gezin, die woont in Barcelona (stad) en een au pair nodig heeft in 2013?!

Of als iemand nog andere tips heeft, wat betreft het vinden van een baan in de zorg/hulpverlening in Barcelona.

Als jij tips voor mij hebt, reageer dan of stuur een mailtje naar noompie50@hotmail.com

Gracias !

Hallo,

Een vriendin van mij was laatst op zoek naar een au pair, maar die zocht via een NLs bureau, Misschien handig je daar in te schrijven (vinden de meeste gezinnen vaak betrouwbaarder dan via via).

Succes!