Au Pair Adventure Surrey!

Why Hello There!

Ik ben een twintig jarige meid die in Surrey een au pair baan heeft weten te bemachtigen :wink: Helaas ken ik hier niemand in de buurt en het is lastig om zo even mensen te leren kennen, dus dacht ik “misschien valt er iemand te vinden via het internet”! Nou hierbij dus: ik zoek gezellige mede-au pairs die ook in de omgeving van Surrey zitten! (Ik zit in East Horsley, near Guildford!) En die zin hebben om iets leuks te doen samen!

Voldoe je aan de eisen? :wink: Laat dan even iets van je horen!

• xLinda

Hoe bevalt je au-pair avontuur so far??
Wij wonen sinds januari in Woking, dus ben druk bezig de omgeving te leren kennen. We wonen hier met onze 3 kleine kids (ik ben 33) en het bevalt me prima. Ik zag je berichtje staan, terwijl ik wat aan het surfen was op wereldwijzer. Vandaar even mijn nieuwsgierige (lees: belangstellende) vraag! Groetjes!!

Hallo,

Ik lees dat jij in East Horsley zit?
Of ben je alweer richting huis?
Ik zit nu in Lingfield…
Als je nou nog wel in East Horsley zit misschien is het dan een idee om contact te houden en als het klikt,is het misschien leuk om samen wat leuks te gaan doen;)

Liefs Maral

Betaald overzicht is voornamelijk zwendel. wij zouden van hen. dit moeten vermijden is feitelijke zaken

badkamer