Apres-ski dj zoekt job in Oostenrijk of Frankrijk!

Feest dj Zoekt voor 1 of 2 weken( of een paar dagen) in Oostenrijk of Frankrijk een apres- ski gelegenheid om “op zijn kop te zetten” met goede apres-ski muziek en hedendaagse top 40 van zowel Nederland en Duitsland/Oostenrijk! Wegens diverse boekingen in Nederland kan ik helaas geen heel seizoen. Op afstand is het altijd moeilijk in te schatten voor een apres-ski bar eigenaar of hij wel een goede keuze maakt om eventueel met mij “in zee te gaan”. Daar kan ik helemaal inkomen! Mijn insteek is Apres-ski draaien en dit te combineren met de wintersport… Als ik goed mijn best doe wil ik er graag voor beloond worden, maar is het niet naar wens; dan “no pay no cure”!!

Biografie als dj:

Begonnen op mijn 15e (ben nu 38) als dj: Op een recreatiepark kreeg ik de kans om te beginnen als”dj” op de jeugddisco avonden. snel daarna mochten we ook thema avonden mochten gaan verzorgen voor de volwassenen… Van Nederlandstalige avonden, karaoke, tropische avonden,Carnaval, 70&80’s, 60’s, 90’s etc. etc. Tegen mijn 18e kwamen er verschillende aanvragen binnen om op diverse locaties feesten te mogen draaien in de breedste zin van het woord.Het groeide uit tot zo’n 50-70 optredens per jaar. Bij verschillende feestzalen,partyboten, Cafe’s, verenigingen etc. etc. ben ik regelmatig te vinden als dj met mijn drive-in show.

Mijn werkwijze:
De microfoon staat bij mij zeer centraal op (bijna) elk feest; en muziekkeuze wordt afgestemd op het publiek en uiteraard de wensen van de klant. Ben absoluut geen dj die alleen “zijn eigen smaak draait” want tenslotte klant is koning! (uiteraard geven we wel adviezen, en proberen we wel wat sturing eraan te geven om toch altijd tot een geslaagde avond te kunnen komen)Afhankelijk van het soort feest gaan we meestal in een mix, waarbij we in “blokjes” draaien; dus elke keer 2-4 nummers van hetzelfde genre met daar af en toe onderbrekingen tussendoor met goeie “pakkers/knallers” of jingles. Een avond draai ik opbouwend, en niet “van hak op de Tak”, en de topplaten proberen we te doseren, zodat we meerdere “knalmomenten “ kunnen maken op een avond!..

Sta al 26 jaar op de ski’s waarbij we al veel gebieden hebben gezien qua pistes en Apres-ski, dus kennis genoeg van het soort muziek wat er zoal gedraaid wordt. Niet alleen nederlands georiënteerd, maar op het Duits-en oostenrijkstalige après-ski muziek genre is er in de loop der jaren een ruime collectie aangelegd! Spreek vloeiend Duits en Engels dus entertainen van gasten uit Duitsland, oostenrijk Engeland e.d. is daarmee geen probleem…

Geïnteresseerd? Bel of mail me!
Gr DJ Simon
tel: 0031(0)651475976

Je geeft zelf al aan dat het op afstand moeilijk te beoordelen is. Ik zou dus lekker m`n spullen pakken en naar Oostenrijk gaan en je ter plaatse promoten, uit ervaring weet ik dat dat beter werkt met de Oostenrijkers.
Je zou het in Fugen(Zillertal) kunnen proberen daar is nu voor het 2e seizoen een nieuwe apreskibar (Herzalalm) deze is openlijk aan het concurreren met de al jaren bestaande Pizz pub! Misschien kan je deze info gebruiken!?

Succes!!!

Beste,

Bedankt voor je reactie! Heb inmiddels al wel contact gelegd met een dj uit Nederland die dj’s verhuren in Oostenrijk. Eind augustus zou ik contact met hem hebben; want ze waren al voorzien… Kan weleens ff kijken of ik in het Duits er een mailtje aan kan wagen naar die apres-ski gelegenheid… Mocht de vraag je passeren bij uw klanten, dan hoor ik het graag!