appartement voor 6 maanden per jaar

Hallo,

Ik ben Liesbeth, 41 jaar en woon in Antwerpen.
Ik ben op zoek naar een vrouw die een appartement samen met mij wil delen voor 6 maanden per jaar.
Het plan is om meerdere jaren te gaan reizen van 1 juli tot 1 januari en thuis te zijn van 1 januari tot 1 juli.
Is er iemand die het ziet zitten om telkens 6 maanden per jaar een appartement te delen?
Ik weet niet hoe het dan zit met het huurcontract en andere administratie, maar als je hier tips rond hebt, zijn deze ook zeer welkom!
Misschien heeft iemand hier ervaring mee?..

Laat het me gerust weten!
Je kan mij bereiken op liesverstraelen@yahoo.com

Groetjes!:vak01:

Hallo Lies,

Toevallig dat ik je oproepje zie. Ik woon 6 maanden per jaar in mijn huis en de andere 6 maanden reis ik (sinds 4 jaar doe ik dit). Tijdens de maanden in NL woont er een huisgenoot bij mij en in de maanden dat ik er niet ben woont er ook iemand ipv mij. Ik vetrek altijd rond november en keer terug rond mei. Dit omdat ik de maanden in NL werk en er veel meer werk is (voor mij zo ie zo) in deze maanden.
Hoe zie jij het voor je met je huisplan? Heb je al een appartement? En is het dan de bedoeling dat die andere persoon er dan 6 maanden per jaar in woont?
Succes
Miriam

Ik ben Liesbeth, 41 jaar en woon in Antwerpen.
Ik ben op zoek naar een vrouw die een appartement samen met mij wil delen voor 6 maanden per jaar.
Het plan is om meerdere jaren te gaan reizen van 1 juli tot 1 januari en thuis te zijn van 1 januari tot 1 juli.
Is er iemand die het ziet zitten om telkens 6 maanden per jaar een appartement te delen?
Ik weet niet hoe het dan zit met het huurcontract en andere administratie, maar als je hier tips rond hebt, zijn deze ook zeer welkom!
Misschien heeft iemand hier ervaring mee?..

Laat het me gerust weten!
Je kan mij bereiken op liesverstraelen@yahoo.com

Groetjes!:vak01:
[/QUOTE]