appartement te huur op Jan sofat Curacao

Dit leuke gemeubileerd appartement is per 18 november 2014 te huur op het 24-uurs bewaakte villapark centraal gelegen -Jan Sofat-. Het appartement heeft prachtig uitzicht over de Caribische zee en Spaanse Water. Appartement is een beneden verdieping van een villa (eigenaar woont er boven) en heeft een eigen entree, voldoende parkeerplaatsen, 2 slaapkamers waarvan 1 slaapkamer met airco en douche (warm water) met toilet, 2e slaapkamer is zonder airco en heeft een wastafel en een toilet, grote porch, een keuken met inbouw oven/ magnetron en grote koel/vriescombinatie. De woning is van alle gemakken voorzien zoals meubilair, keukeninventaris, apple TV, Wifi, fan, screens, parasols ,wasmachine, strijkbout, wasrek, handdoeken , linnengoed en intercom ofwel je kunt er zo in!

Huur 1750,-- Antiliaanse gulden per maand excl elektra en water.
1 maand borg

Hallo,
Wij hebben uw appartement gezien op het forum van wereldwijzen en zijn geïnteresseerd voor een periode van twee maanden, december 2014 en januari 2015. Is dit mogelijk?

Wij horen graag van u,

Met vriendelijke groet,
Hendrik de Kruijf

E henk.deKruijf@me.com
T +31 6547 47 644

Uw appartement ziet er prima uit. Zou het te huur zijn van half/eind januari tot half/eind april 2017? Voor mijn man en mij.
Met vriendelijke groet,
Scarlett Verkuijlen & Frank van der Kraan
Funchal, Madeira
email: overderooien@gmail.com