Appartement huren Costa del Sol zomertijd

Ik wil, net als vorig jaar, gaan werken aan de costa del sol. Vorig jaar ben ik in Fuengirola geweest, en ben ik via contacten daar aan een appartement gekomen.
Nu wil ik graag naar een andere plaats aan de Costa del Sol, waar wel werk is te vinden voor een niet - Spaans sprekende meid. Oftewel, een toeristenbestemming.
Weet iemand een appartement of een kamertje voor 2 personen ergens aan de Costa del Sol voor een bedrag van max. 550 euro? Ik hoor het graag!!!

[EMAIL=“susandgh@hotmail.com”]susandgh@hotmail.com

550 euro…per week? Maand?

Torremolinos is hartstikke toeristisch, Fuengirola is dat iets minder.
Marbella, Benalmadena, zou je het ook kunnen proberen.

De hele Costa del Sol is toeristisch, ook Málaga stad. En je zou wel gek zijn als je 550 euro per week gaat betalen voor een appartementje/kamer.
Gewoon even bij de advertenties van de Sur in English kijken (www.surinenglish.com) of bij die van www.segundamano.es

Succes!

Hoi,

Ik ben zelf ook opzoek naar werk aan de Costa del Sol. Zie mij topic ¨Vragen over (cursus in) Málaga¨. Ik volg dus nu een cursus Spaans en na deze cursus wil ik dus tot einde seizoen gaan werken. Over ongeveer 2 a 3 weken, ga ik een weekend een auto huren en ga wat discotheken, clubs en bars langs om werk te zoeken. Als je wat vind via Nederland, laat het mij weten. Ik hou je ook op de hoogte.

Greetz Mark

Heejj mark,
Waar ga je heenn in de costa del sol?

hOe oud ben je?
En wanneer ga je?

groetjes Nancy