appartement gezocht vanaf 1 augustus t/m 23 januari 2015

hallo,

ik ga voor 6 maanden naar curaçao en zoek nu een appartement niet te ver van Willemstad vandaan.
en het is voor 2 personen met baby .
wie weet iets :slight_smile:

groetjes iris

He iris kijk op onze site www.vakantieinhuiscuracao.nl naar ons vakantiehuis Casa Andries. We hebben regelmatig mensen van defensie erin die ook voor langere tijd gaan. Het huis is veilig en kindvriendelijk. en zeker aan veiligheidsmaatregelen is gedacht. Er zit alarm, tralies hekwerk etc. in casa Andries. En mocht je tijd hebben kijk ook in het gastenboek. Ik kan Casa Andries promoten aan je maar het besten kan je de beoordelingen van de gasten bekijken.

met vriendelijke groet,

Jetta Andries

Iris,

Wij hebben een luxe appartement op de monumentale Handelskade met een fenomenaal uitzicht op de pontjesbrug, haven , zee en megapier voor cruiseschepen. 2 slaapkamers, 2 badkamers, geheel gemeubileerd en gestoffeerd. Wasmachine, droger, vaatwasser, grote brede koelkast met groot vriesvak. Airco en plafondventilatoren, groot balkon. Hartje Willemstad. Ziekenhuis 10 minuten loopafstand, apotheek en huisarts 5 minuten loopafstand.
Wij verhuren regelmatig aan mensen die gaan werken o.a. bij het scheepvaartbedrijf of les gaan geven.
Het appartement is volkomen veilig. Ligt op de 3e etage grote witte gebouw in de rij gekleurde huizen aan de kade. Alle winkels en eetgelegenheden terassen op 1 minuut loopafstand. Auto kan gratis geparkeerd worden in de parkeergarage van het renaissancehotel aan de overkant van de pontjesbrug ( 5 loopminuten ) Ook aan de kade beneden het appartement zijn gratis parkeerplaatsen maar niet altijd vrij. Op verzoek stuur ik foto’s
0495-561444 pmklinkers@ziggo.nl

Iris, er zit natuurlijk ook een grote flatscrean t.v. met ook de Nederlandse zenders 1,2 3 en BVN.
Wi-Fi aanwezig en een huistelefoon op telefatio ( soort van prepaid ) Verder natuurlijk koffiezetapparaat, broodrooster, Fornuis met oven , aparte oven/magnetron. Ook alle linnengoed en handdoeken ruim aanwezig en een box/kinderbedje. Kortom alle luxe.