Antillen

Hallo allemaal,

ik wil graag volgend jaar zomer een aantal maanden [6 denk ik] naar de Antillen.
Maar ik ben me nog erg aan het orienteren.
Ik zou graag in contact komen met mensen die daar zitten of geweest zijn en me zo’n beetje alles kunnen vertellen over hoe het leven daar is.
mijn email adres is: zefsuilen@hotmail.com

bedankt

Gr. Zef

Ik heb inmiddels al van een paar mensen emailtjes gehad, waarvoor hartstikke bedankt!
Wat ik me alleen ook nog afvraag, in hoeverre verschilt de cultuur op de Antillen met de Nederlandse?
Is het gewoon Nederland in het klein met mooi weer of echt een heel ander land?
Ik wil namelijk echt een andere cultuur leren kennen, doe ik er dan beter aan naar Azie te gaan om maar iets te noemen?

Gr. Zef

Originally posted by Zef@01-06-2005, 16:55:12
** Ik heb inmiddels al van een paar mensen emailtjes gehad, waarvoor hartstikke bedankt!
Wat ik me alleen ook nog afvraag, in hoeverre verschilt de cultuur op de Antillen met de Nederlandse?
Is het gewoon Nederland in het klein met mooi weer of echt een heel ander land?
Ik wil namelijk echt een andere cultuur leren kennen, doe ik er dan beter aan naar Azie te gaan om maar iets te noemen?

Gr. Zef **

Zef,

ik raad je aan om met Antillianen in Nederland om te gaan. Ze vinden het erg leuk als je interesse toont in hun cultuur, gewoontes en taal. Ik kom zelf uit Curaçao.

Op http://www.st-eustatius.pagina.nl bij ‘homepages’ vind je verhalen van mensen die op de antillen wonen of hebben gewoond.

Groeten,
Sharon