Animafest Experience

Hallo,

Wie heeft er gewerkt via Animafest Experience? Tot nu toe heb ik alleen maar berichten gelezen van mensen die via hen stage hebben gelopen maar ben ook erg benieuwd naar mensen en hun ervaringen die via hen gewerkt hebben.

Enne, die ervaring die je moet hebben…die heb ik dus niet. Desondanks lijkt het me zo gaaf om dat te doen! En die ervaring doe je toch vanzelf op…?

Ik heb ze al gemaild met vragen maar krijg geen reactie helaas.

Weet iemand overigens ook rond welke tijd je moet sollicteren?

Alvast bedankt,

Valerie

Hoi!

Ik wil ook graag stage lopen, dus ik heb nog geen ervaring met werken via hen, maar ik heb gister de sollicitatie gehad in Den Bosch, dit was de laatste sollicitatieronde.

Groetjes Dominique

Hi,

Ja ik kreeg ook heel veel mail van hen met berichten van de sollicitatierondes voor stages terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat het geen stage betrof maar een gewone baan. Maar goed, mijn plannen zijn gewijzigd inmiddels. Volgend jaar ga ik terug naar school en die stage volgt dan vanzelf in 2009. Wie weet met Animafest.

Veel succes en laat even weten hoe het verder loopt en waar je stage gaat lopen!

Groetjes, Valerie

Anima is wel een goede organisatie. Ik heb niet voor hun gewerkt maar ik weet wel mensen die wel voor anima hebben gewerkt. Ik geloof dat ze gewoon een screen dag hebben en dan kijken of je geschikt bent voor het werk dat je wil gaan doen. Je kunt altijd wel een sollicitatie heen sturen en dan gewoon afwachten wat voor reactie je krijgt.

hallo valerie ,ik ben chefanimator op lanzarote en ik ben op zoek naar een meisje die graag entertaiment zou doen in hotels geen de rest van het team is nederlands en ik ben zelf belg :)ze doen allemaal voor de eerste keer deze job of ze lopen stage ben je geintresseerd dan moet je vlug je cv sturen in het engels wel naar www.fiestaconsulting.com . en je kan eens een kijkje nemen in het hotel www.rioplayablanca.com
groetjes XXX en tot hoors!!!

animafest is een goede organisatie(www.animafestexperience.com). 2 meiden van mijn school hebben vorig voor hun stage gelopen. Je kunt de selectieronde beetje vergelijken met idols. Ze testen ook je talenkennis