Ambitieus horeca koppel gezocht (Costa Blanca)

Willen jullie een eigen Restaurant maar is deze droom nog niet uitgekomen door financieringsproblemen,dan kan dit jullie kans zijn !,

Wegens persoonlijke omstandigheden(ziekte)zoek ik voor mijn goedlopend,zeer gezellig Restaurant aan de Costa Blanca zoek ik een ondernemend, representatief en ambitieus echtpaar zonder kinderen,

Een van jullie beide kan als zelfstandig kok functioneren en ziet het als een uitdaging om de gasten op een creatieve in de watten te leggen,de ander is een goede gastvrouw / Gastheer die zorgt dat de gasten de aandacht krijgen die zij nodig hebben en jullie hebben ervaring in de Horeca en weten wat het is om hard te werken,

Dan zijn jullie misschien wel het koppel dat wij zoeken !

Wij bieden jullie de kans om ons Restaurant te runnen en door middel van aflossingen dit Restaurant over te nemen tegen een zeer redelijke prijs,

Wij bieden huisvesting,

De huidige omzet van het Restaurant is voldoende om aan de verplichtingen te voldoen en een inkomsten naar Spaanse maatstaven te genereren,

Heb je interesse,stuur ons een mail met je c.v,waarom je dit graag wilt en wat je e.v.t eisen zijn naar [EMAIL=“info@eltossal.eu”]info@eltossal.eu

Goedemiddag,

Zijn jullie nog steeds op zoek naar iemand om jullie restaurant te runnen?
En waar is het precies?

Ik verhuis per 26 augustus naar omgeving Alicante, en heb jarenlange horeca ervaring.

Gr. Tamara Akdeniz

Hoi Tamara,

Sorry voor de late mail,ik ben al met andere mensen bezig,maar bedankt voor je mail en veel succes hier in Spanje !,

Goetjes Petra,