Aix En Provence: Ik Zoek Iemand Om De Stad Te

Hallo,

Sinds een week woon en werk ik in Aix en Provence. Nu al vind ik het erg mooi (en prettig weer), zien de terrassen er aanlokkelijk uit en heb ik het naar mijn zin. Graag zou ik dit met iemand (of meerdere mensen) willen delen; een kop koffie drinken, naar de film gaan, uitgaan, de omgeving verkennen. Het maakt me verder niet uit hoe oud je bent, of je een vrouw of man bent, we moeten maar zien of het klikt lijkt me. Ik ben 30 jaar, werk bij een gezin in Aix en heb genoeg vrijetijd en de beschikking over een auto, dus…laat een bericht hier achter! zeker wanneer je uit de buurt komt, natuurlijk.
Hopelijk tot binnenkort,
Anouk

Hallo Anouk,
Lees zojuist je bericht en was even nieuwsgierig naar wat jou naar Aix heeft gebracht? Werk je daar als au-pair oid?
Sinds kort is er een Yahoo-forum waar diverse Nederlandstaligen in het Frans met elkaar praten over van alles en nog wat. Men woont in NL, maar ook in Fr. Kijk dus eens op Yahoo | Mail, Weather, Search, Politics, News, Finance, Sports & Videos en maak eventueel een ID aan, wie weet zitten er mensen tussen die ook in Aix en omgeving vertoeven?

Gr. Tessa