Afstuderen Op Bonaire Of Aruba

Hallo,

wij zijn twee studentes Commerciele Economie en zijn op zoek naar een afstudeeropdracht bij een bedrijf op Aruba of Bonaire.

De opdracht zou bijvoorbeeld kunnen zijn:
het schrijven van een :

• exportplan
  • marketingplan
  • reclame of promotie plan
  • businessplan

het houden van een marktonderzoek etc…

De opdracht moet in ieder geval te maken hebben met de marketing, promotie, commercie etc.

De afstudeerperiode zal ongeveer van januari tot juli 2005 zijn.

Iedereen die tips heeft voor het vinden van een afstudeeropdracht, vraag ik hierbij om te reageren. Bedrijven zijn uiteraard ook welkom om te reageren.

Groeten Laura en Ingrid

Originally posted by lustig@12-02-2004, 14:11:50
** Hallo,

wij zijn twee studentes Commerciele Economie en zijn op zoek naar een afstudeeropdracht bij een bedrijf op Aruba of Bonaire.

De opdracht zou bijvoorbeeld kunnen zijn:
het schrijven van een :

• exportplan
  • marketingplan
  • reclame of promotie plan
  • businessplan

het houden van een marktonderzoek etc…

De opdracht moet in ieder geval te maken hebben met de marketing, promotie, commercie etc.

De afstudeerperiode zal ongeveer van januari tot juli 2005 zijn.

Iedereen die tips heeft voor het vinden van een afstudeeropdracht, vraag ik hierbij om te reageren. Bedrijven zijn uiteraard ook welkom om te reageren.

Groeten Laura en Ingrid **

Dag dames,

Zelf studeer ik ook commerciele economie en ben voor 1 april 2004 (geen grapje) ook opzoek naar een stageplek voor 5 maanden, zit zelf in het 3e jaar. Ben op zoek naar soortgelijke opdrachten bij b.v. een reclamebureau of marketingcommunicatiebureau. Heb al gehoord dat het moeilijk is om iets te krijgen. Er heen gaan is ook een optie om dan jezelf te presenteren, maar ja, das wel een grote gok. Mochten jullie nog iets weten, dan hoor ik het graag, andersom zal ik jullie ook op de hoogte houden.

Mvg,

Niels

Je kunt eens kijken op www.arubastage.com. Dit is de site van een bemiddelingsbureau. Misschien dat zij je kunnen helpen?

Originally posted by aggie09@14-03-2004, 11:39:44
Je kunt eens kijken op www.arubastage.com. Dit is de site van een bemiddelingsbureau. Misschien dat zij je kunnen helpen?

Ik heb via bovenstaand bureau een stageplek gevonden voor 5 maanden op Curacao. Je kunt ook best zelf een plek zoeken, maar het kost gewoon veel tijd. Kijk bijvoorbeeld of je yellowpages online kunt vinden en schrijf bedrijven gewoon aan. Er zijn genoeg bekende grote en dus serieuze bedrijven.

Het bemiddelingsbureau zoekt voor 200euro (1 jaar geleden) een plek voor je bij een serieus bedrijf met een voldoende inhoudelijke opdracht. Mijn persoonlijke ervaring is best goed met het bureau. Uiteraard ken ik ook wel mensen die minder tevreden waren met hun stageplek. Wees dus kritisch. Suc6