Afrika-proof auto, compleet met alles erop en eraan om direct de bush in te rijden! Wij zijn met deze auto van Utrecht naar Kaapstad gereden in het afgelopen jaar, en hebben er superveel plezier van gehad. We hebben de auto flink op de proef gesteld, maar hij heeft alle tests goed doorstaan (zie voor een impressie het volgende filmpje ([ame]Nissan Patrol in Afrika.avi - YouTube). Met deze auto kun je prima nog een jaartje door Afrika crossen. Helaas was het voor ons qua tijd niet mogelijk om nog een half jaar door te rijden en de auto weer in Nederland af te leveren. De auto staat daarom momenteel in Namibie. Graag dragen we hem aan iemand anders over die er een nieuw avontuur mee wil aangaan.
We willen hem in een keer met alle extra’s verkopen:
Frontrunner Cheetah Roofrack
Daktent “Trek” met matras
3 jerrycans 20L
Hi-lift jack (90 cm)
Achterbank is eruitgehaald, dus veel ruimte achterin
8 Plastic opbergkisten, die precies over de bodem van de auto passen.
2 ingebouwde opbergkisten boven de wielen.
Radio met oa. usb ingang
Bandenpomp
2 reservewielen
1 uitklapbare plank voor koken
2 rijplaten
extra accu
Coleman 2-pits kookstel
De precieze staat van de auto en eventuele puntjes waarop nog wat verbeterd zou kunnen worden daar kan ik uiteraard alles over vertellen. Bel me gerust voor vragen.
Wij gaan in februari een rondreis maken door zuidelijk afrika (vanaf kaapstad via namibia, botswana, zambia, malawi, mozambique weer naar SA) en zijn zeer geinteresseerd in jullie auto!
Ik hoor graag wat jullie ervaringen waren en voor welke prijs je de auto etc. zou willen ‘doorgeven’.
Wij vertrekken 29 Oktober naar Afrika om nog drie weken met onze auto door Namibie te reizen. Vanaf Windhoek vliegen wij terug half November. Het zou mogelijk zijn de auto daar te stallen en dat mochten jullie de auto willen kopen vanaf daar reizen.
Naast het kopen van de auto wat we hier in Nederland kunnen regelen door de auto op jullie naam te zetten, moet ook het Carnet de Passage op jullie naam worden gezet. Dit is een reisdocument waarmee je de auto in en uit kunt voeren in de verschillende landen. Zijn jullie hiermee bekend?
We zijn wel bereid aardig in de prijs te zakken van de auto, aangezien het voor ons fijn is de auto door te kunnen geven omdat we niet meer in de gelegenheid zijn te reizen komende tijd.
Dank voor jullie reactie. We zijn absoluut geintereseerd en willen graag wat verdere details bespreken. Het zou voor ons sowieso interessant te zijn om wat tips and tricks van jullie te horen wat betreft het reizen in deze regio.
Wellicht goed om via prive mail verder te communiceren. Zou je mij een reply willen sturen op:
Alvast bedankt voor de moeite!
hoi, jullie hebben je auto waarschijnlijk al lang verkocht. ik ga eind dit jaar naar zuid afrika om terug te rijden naar nederland. ik was benieuwd of jullie de auto nog via een specifieke site hadden verkocht? waar dus vergelijkbare auto’s staan. groet, Pieter