afmelden

Ik wil graag afgemeld worden voor de e-mails van wereldwijzer. Hoe doe ik dit?

Hoi
onderaan de email staat dit:
***Afmelden?
*Het Wereldwijzer E-mail Reismagazine wordt maandelijks naar alle leden van Wereldwijzer verstuurd. Wil je het Wereldwijzer E-mail Reismagazine niet meer ontvangen? Dan dien je je lidmaatschap bij Wereldwijzer Reisforums op te zeggen. Ga dan naar de Helpdesk van Wereldwijzer en laat een berichtje achter.
Ik denk dus dat je deze nieuwsbrief niet kan afzeggen. Alle andere email services kan je dacht ik wel opzeggen via jouw instellingen. Dit staat dan ook onder in de nieuwsbrief.
Groetjes

Beste Joyce,

Ik heb je bericht naar de Helpdesk verplaatst, daar hoort deze beter thuis. :slight_smile:

Lotte heeft het antwoord al gegeven: voor diverse nieuwsbrieven kun je je afmelden via de profielinstellingen. De algemene nieuwsbrief zit aan het lidmaatschap gekoppeld en daar kun je je niet voor afmelden zonder je lidmaatschap te beëindigen. De nieuwsbrief wordt hoogstens één keer per maand verstuurd, dus het is geen stortvloed aan emails. Als je alsnog je account wilt verwijderen, laat dit dan nog even weten, dan wordt dit op korte termijn doorgevoerd.

Met vriendelijke groet,
Jurjen