Hoe?
Het Reismagazine is een nieuwsbrief die alle leden ontvangen. De enige manier om je hiervoor af te melden is je account op te zeggen in het betreffende forum.
Hey Jurjen,
Bedankt voor je reactie.
Ik wil niet uit het forum, maar nog steeds wel de mailing stopzetten.
Waarom is dat niet te regelen?
Gr.
Een site als WereldWijzer operationeel houden is duur. Om dit te bekostigen, moeten er inkomsten gegenereerd worden. In de nieuwsbrief staan advertenties.
Inkomsten genereren is de enige manier om gratis accounts aan te kunnen bieden. ![]()
Ik heb ooit geopperd om Premium (betalende) leden de optie te geven om dit uit te schakelen. Ik weet niet precies wat daar de status van is.
Als een grote groep mensen hierin geïnteresseerd zou zijn, kan het voor de redactie doorslaggevend zijn om dit aan te bieden. ![]()
Tot dat moment kun je altijd nog met instellingen in je mailbox spelen om de nieuwsbrief niet te zien. Maar dat allemaal voor hoogstens 1 mailtje per maand…
Top man, bedankt voor je uitgebreide reactie.
Ik vind het normaal gesproken wel interessant, maar in de komende periode (maanden/jaren…?) waarin ik ga proberen iets van de grond te krijgen, wil ik niet ‘‘lastig worden gevallen’’ met reizen, waarvoor geen tijd/geld is, in wat voor vorm dan ook ![]()
Maar helaas… ik moet het er maar mee doen begrijp ik ![]()
Gr.
Tof dat je toch nog lid wilt blijven. ![]()
Succes met je grote plannen!
Ja joh, er komt een dag dat ik jullie weer hard nodig ga hebben ![]()
Heb ik nog één laatste vraag: Hoe verwijder ik dit topic nu? ![]()
Niet nodig. Je kunt 'm laten staan. Als andere leden dezelfde vraag hebben, kunnen ze deze vinden. Scheelt ons weer een tweede keer uitleg typen. ![]()