Afgestudeerd.. en dan?? Hawaii?

Ik studeer in juni 2009 af aan de Hogeschool van Rotterdam en wil er daarna even tussenuit.

Het lijkt me leuk om samen met iemand ergens heen te reizen. Ik heb nog niet echt een idee van hoe of wat, maar ik wil ongeveer 6 weken weg zijn.
Zelf had ik al gekeken voor Hawaii… om te denken aan een studie Engels gecombineerd met duiklessen. Of iets in die richting.

Het liefst ga ik naar een fijn en zonnig oord om veel mooie dingen te zien. :hihi:

Dan zou ik naar panama gaan of costa rica, in plaats van een hawaaiins eiland. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

Voor de 6 weken Hawaii kan je bv voor dat geld 12 weken Costa rica doen, en dan leer je spaans , ook een wereldtaal, of je gaat gewoon geheel alleen maar dingen bekijken surfen en de jungle in.

Maarja ik zie nu alles in combinatie met surfen ga zelf deze week voor de 2x voor een aantal weken naar Costa rica. Wat het ook word, zorg dat je er even tussenuit gaat.
Ik ben zelf ook net afgestudeerd, en ben eigenlijk gelijk in het solliciteren en werken gerold, maar het is denk ik altijd goed om even er tussenuit te gaan, rebooten, en daarna klaar voor nieuwe dingen.

Succes met je keuze, … maar ja op vakantie gaan dus, doen!