Advies Parijs OV voor lang weekend.

Hallo allemaal,

Van 16 t/m 20 augustus ga ik met mijn vriendin naar Parijs. We gaan met de thalys heen en terug.
We hebben een hotel vlakbij Gare du Nord. Daarnaast willen we 17 en 18 augustus naar Disneyland, hier overnachten we niet. Dus we gaan de 17de aan het einde van de dag weer terug naar ons hotel in Parijs en de volgende dag vertrekken we weer richting het Park.

Nu vraag ik mij af wat ik het beste kan doen qua OV binnen Parijs dit lange weekend. Want de 16de, 19de en 20ste blijven we in Parijs en willen we graag zoveel mogelijk zien.

Moet ik een Paris Visite ticket kopen? Kan ik beter voor Disneyland enkeltjes kopen? Weet iemand wat ik in deze situatie het beste kan doen?

Hoi !

Hoe is jullie reis verlopen deze zomer in Parijs? Mooie plaatsjes gezien? Ook al heb je hier op dit forum geen reactie gekregen, toch kan het interessant zijn dat je jullie reiservaringen hier even meedeelt zodat andere forumlezers met gelijkaardige plannen voor volgend jaar wat ideeën kunnen opdoen. En eigenlijk ben ook ik benieuwd naar jullie verhaal. Alvast bedankt!