Advertentie verwijderen.

Hallo.

Kunnen julie mijn advertentie verwijderen over de motor reis naar india?
dit plan ligt niet meer op de tafel en er staat ook geen info in waar anderen iets aan kunnen hebben.

Alvast bedankt :slight_smile:

Gr. Stephen

Hallo Stephen,

WereldWijzer hanteert een beleid dat berichten doorgaans liever niet verwijderd worden. In dit soort gevallen volstaat het als je een bericht plaatst dat je geen mensen meer zoekt. Ook is het mogelijk om eigen onderwerpen te voorzien van een slotje, zodat niemand meer kan reageren (boven het eerste bericht klikken op ‘onderwerpopties’ en vervolgens ‘Onderwerp sluiten’ aanklikken).

Hopelijk volstaat dit.

Groeten,
Jurjen

Hoi Stephen,

Klopt helemaal wat Jurjen aangeeft. We horen het graag als je nog vragen hebt.

Groetjes,
Yvonne

oke kunnen julie mij dan helemaal verwijderen?

Dat kan, maar daar wordt je advertentie niet mee verwijderd. Dus ik begrijp het niet helemaal. Wil je je advertentie verwijderen of je account?

Groetjes,
Yvonne

Ik zou graag de controle over mijn naam op het internet willen hebben.
En als ik dat niet kan dan zou ik het heel fijn vinden dat alles gewoon gewist word.

Ik hoop dat je het nu duidelijker is, zoniet dan hoor ik dat graag.

Gr. S

In het verleden hebben leden misbruik gemaakt van de optie om berichten achteraf aan te passen om discussies naar hun hand te zetten, ruzies uit te lokken en andere leden zwart te maken. Vandaar de beperking dat je na 90 minuten na het plaatsen dit niet meer kan wijzigen.

Uit je posts kan ik afleiden dat het om de beginpost van dit topic gaat?
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=73139

Persoonlijk zie ik niet zoveel gevoelige informatie staan (er zullen ongetwijfeld meerdere Stephans in Amersfoort wonen). Inderdaad wel onhandig dat je je emailadres zo op het internet gooit.

Ik snap dat je graag controle over je eigen informatie houdt (dat wil ik namelijk ook als ik iets plaats), maar men maakt misbruik van te veel vrijheden. Vandaar dat het zo belangrijk is om op te letten wat je op internet publiceert. (Geen zorgen, ik stoot mijn kop ook soms nog.)

Mijn voorstel is dat je beginpost wordt opgeschoond: persoonlijke info eruit en de melding dat je plannen van de baan zijn. Vind je dat oké?

Dat zou ik erg fijn vinden!
En bedankt voor de uitleg.

Gr. S

Graag gedaan.

De redactie zit om dit tijdstip niet meer op kantoor, dus waarschijnlijk zal men morgenochtend hier weer mee aan de slag gaan. :wink:

Hoi Stephen,

Je emailadres is verwijderd uit het bericht. Fijn dat het zo opgelost kon worden! Jurjen, bedankt voor het bijspringen!

Groetjes,
Yvonne