Ik kreeg een mailtje dat ik een nieuw prive bericht had ontvangen… ik wilde inloggen maar was mijn wachtwoord vergeten, dus die vroeg ik op! Ik kreeg een mail met mijn nieuwe wachtwoord… toen ik had ingelogd kreeg ik de melding dat ik mijn nieuwe account moest bevestigen?! Het was dus helemaal geen nieuwe account en bovendien kreeg ik ook geen bevestigingsmail?! Ik heb nu een nieuwe account moeten aanvragen om uberhaupt aan jullie te vragen hoe dit zit? Ik zou graag weer op mijn oude account willen omdat ik mijn nieuwe prive berichten wil kunnen lezen etc.!
Ik heb nu inderdaad Ellen87 geactiveerd…(kan hier alleen niet reageren onder die naam en ik stond nu alleen nog ingelogd als Luijb87 op het profiel van Ellen87) maar goed uitgelogd en weer ingelogd… Nu ben k alleen wel al mn berichten kwijt op Ellen87?
Het hele verhaal begon ermee dat ik 2 nieuwe berichten had die ik wilde gaan lezen… die 2 berichten zijn nu verdwenen? Is het nog mogelijk om die berichten terug te halen o.i.d.? Ben er namelijk wel erg benieuwd naar aan gezien ik laatst zelf een oproep heb geplaatst!
Je bedoeld de berichten in je ww mail of op het forum zelf? Die op het forum zelf kun je alijd terugvinden door in de desbetreffende rubriek te zoeken via de zoekfunctie.