Aangenaam; ook even voorstellen

Hallo allemaal,

Ook ik wil me graag aan jullie voorstellen: ik ben Sandra, 35 jaar oud, sinds 2 maanden nieuwe inwoner van Dordrecht en gek op reizen.
Sta op een punt in mn leven om een carriere-switch te maken, wil graag van (één van) mn hobbies mn werk maken en reisbegeleidster worden. Als er mensen zijn met ervaring in deze job, hoop ik dat zij een berichtje sturen. Wil graag in contact komen met reisbegeleiders om ervaringen te horen en te babbelen over hoe ik deze switch het beste aan pak.
Daarnaast is lezen over andere bestemmingen natuurlijk een genot :slight_smile:
Veel plezier iedereen op deze site en thanx alvast voor je berichtje!
:dag:

Hoi Sandra!
Leuk dat je ook actief bent op deze site!
Ik vond je berichtje wel toevallig, ik ben namelijk ook serieus aan het denken om een carriere-switch te maken… ook reisleidster… :slight_smile:
Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden!
Groetjes Tanja

Hallo Sandra, welkom op Wereldwijzer!

Leuk om van je hobby je werk te maken. Weet je al voor welk land je reisbegeleidster wordt? Of moet je er nog werk in vinden?

Groetjes, Leontien

Hey Leontien,

Dankjewel voor je berichtje!
Op dit moment moet ik nog werk vinden in de reiswereld (tips zijn altijd welkom) en ben ik aan het nadenken in welke vorm ik dat wil gieten. Dus voor welk land, daar op standplaats of telkens vanuit NL vertrekkend enz. Dat ik dit werk wil gaan doen, is nog maar een kleine 2 weken oud, dus wil alles nog uitvogelen.
Heb je ervaring in deze business?
Grtjs, Sandra