Aanbod vrijwilligerswerk, stages en afstuderen in Cambodja & Bali

Ben jij op zoek naar uitdagend vrijwilligerswerk, een bijzondere stage of een unieke afstudeeropdracht?

In NOVEMBER en DECEMBER 2013 heeft PURE! Volunteer nog plaatsen beschikbaar op diverse projecten in Cambodja en Bali.

Kijk voor meer info op www.purevolunteer.nl of mail naar [EMAIL=“info@purevolunteer.nl”]info@purevolunteer.nl

ik lees vaak dat je voor vrijwilligers projecten moet betalen voor deelname in ruil voor kost en inwoning.Werken jullie ook op die manier?

De PURE! Volunteer deelnemersbijdrage is inderdaad inclusief accommodatie en dagelijks ontbijt. Voor sommige projecten geldt ook dat het transport van en naar het project is inbegrepen. Meer informatie over de kosten van deelname aan een PURE! Volunteer programma vindt je via deze link (voorbeeld Bali): http://www.purevolunteer.nl/community-project-bali/4453-kosten-uitleg.html

Wil je meer informatie? Kom langs op onze info avond in Amsterdam, donderdag 26 september 2013 van 18.30-21.00 uur in de Beurs van Berlage. Hier ontvang je vrijblijvend informatie over onze projecten in Cambodja en Bali, kun je fotoboeken bekijken en praten met onze oud-vrijwilligers.

Ik heb mij al ingeschreven voor de info dag op 9 november
En over de kosten/ bijdragen…Ja dat zag ik later pas. :-/

Maar toch bedankt! :slight_smile:

Hartstikke leuk! Dan zien we je op de Wereldwijzer Vrijwilligersdag op 9 november. Kom kennis maken met het PURE! team bij onze stand. Tot dan!