Aanbod vrijwilligerswerk: naar een project met het hele gezin

Altijd al vrijwilligerswerk willen doen, maar je wilde de kinderen niet te lang alleen laten? Of misschien juist altijd op zoek geweest naar een unieke ervaring voor het hele gezin? Het kan met SIW! We bieden verschillende familieprojecten aan in Europa en de VS.

Wil je weten hoe zoiets in z’n werk gaat? Bekijk dan onzecatalogus, of schrijf je gelijk in! :wereld:

Lijkt me onwijs gaaf om met mijn zoontje van nu bijna 6 aan het project in Estland deel te nemen. Is dit project volgend jaar ook nog actueel?

Vriendelijke Groet

Debby Blok

Beste Debby,

Hartstikke leuk dat je interesse hebt in een van onze familieprojecten! Ik begrijp uit je bericht dat je in de zomer van 2013 mogelijk aan een project zou willen deelnemen. Sommige van onze projecten komen jaar na jaar terug, andere projecten niet. Het is moeilijk te zeggen of dit project er volgend jaar weer zal zijn. Omdat het al zes jaar loopt is die kans wel groot.

Ik zou je graag volgend jaar een e-mail sturen over onze familieprojecten, als we meer weten over de mogelijkheden voor dit project in 2013. Ik heb geprobeerd of ik je e-mail adres kon vinden op je wereldwijzer profiel, maar dat ging helaas niet. Als je interesse hebt in dit project of andere projecten, meer wilt weten of graag wil dat ik je hier volgend jaar een bericht over stuur, kun je het beste een e-mail sturen naar [EMAIL=“info@siw.nl”]info@siw.nl. Je kunt ons natuurlijk ook altijd bellen of langskomen op ons kantoor, we zijn er op werkdagen van 9.30 tot 16.30.

Vriendelijke groeten namens het SIW-Team,

Anne