Aanbod vrijwilligerswerk: diverse projecten in Guatemala, voor ieder wat wils!

Do Guatemala organiseert alles omtrent je reis in Guatemala. We zijn gevestigd in Guatemala (Quetzaltenango), en het wordt gerund door Nederlands-Guatemalteekse eigenaren.

Bij Do Guatemala kun je het volgende organiseren, totaal naar jouw wens én budget:

  • tours, excursies en rondreizen
  • vrijwilligerswerk
  • Spaanse taalcursussen
  • vervoer
  • accommodatie (gastgezin, hotel, etc.)
  • overige services zoals salsalessen

We werken hoofdzakelijk via Internet, wat ervoor zorgt dat we zeer toegankelijke prijzen kunnen handhaven. En je hebt in Guatemala altijd een Nederlands contactpersoon dichtbij!

Onze projecten
We werken samen met vrijwilligersprojecten door heel Guatemala, maar de meeste projecten bevinden zich in Quetzaltenango of Antigua. We hebben projecten in de volgende sectoren:

  • kinderen (onder andere kinderopvang en lesgeven op scholen)
  • vrouwen / human rights
  • dieren
  • agricultuur / ecotoerisme
  • medisch werk

Voor de meeste projecten is er een mimimale deelname van 2 of 3 weken, en een basisniveau Spaans is erg handig, aangezien de meeste projecten door lokale mensen wordt gerund. Mocht je nog geen of weinig Spaans spreken, dan regelen we graag een taalcursus voor je, wat een leuke manier is om kennis te maken met Guatemala en de taal.

Meer informatie
Voor meer informatie over al deze services en prijzen, kun je terecht op onze website: www.do-guatemala.com. We werken met een eenmalige bijdrage ($149 of €120) voor het vrijwilligerswerk, waar je een gratis welkomstpakket, pickup service vanaf het vliegveld en gratis inschrijving bij de Spaans school voor krijgt! En daarnaast doneren we $30 aan het project waar jij vrijwilliger bent!

Voor meer informatie zonder verplichtingen kun je ons een berichtje via de website versturen, of via een privébericht op dit forum.

Hopelijk tot snel in Guatemala, hasta pronto!

Hoi,

Jullie organisatie lijkt me super interessant, maar de link werkt niet!

Groetjes,
Anneke

Hallo Anneke,

Bedankt voor je bericht, we gaan er aan werken! Kan ik je wat informatie per email sturen in de tussentijd?

Groet,

Petra

De website werkt weer! www.do-guatemala.com. Als je vragen hebt, mag je ook mailen naar info@do-guatemala.com, dan help ik je verder!