Aanbod stage: Stage bij hotel review bedrijf op Malta (Stagehuis)

Omschrijving bedrijf

Een hotel review site is op zoek naar een stagiair(e) wie helpt met het verzamelen van gedetailleerde informatie bij hotels in verschillende landen. Je gaat bij deze hotels langs om daar de informatie te noteren. Je bent tevens vertegenwoordiger namens het hotel review bedrijf. Uiteraard worden de vluchten, accommodaties, en transfers voor jou betaald. Daarnaast worden ook 3 maaltijden per dag vergoed. Ook is er een stagevergoeding beschikbaar voor deze stage! Het kantoor van het bedrijf is gevestigd op Malta. Voordat je naar andere bestemmingen vertrekt wordt je getraind zodat je precies weet wat er van je verwacht wordt en waar je op moet letten!

Omschrijving vacature

Dagelijkse taken:
• Contacten onderhouden met eigenaars van hotel
• Reizen naar buitenlandse bestemmingen
• Verzamelen van informatie over hotels en de omgeving
• Rapporteren van de informatie

Stage eisen:
• Een opleiding gerelateerd aan Toerisme
• Avontuurlijk persoon
• Goede beheersing van de Engelse taal
• Tweede vreemde taal, bijvoorbeeld Duits, Frans of Spaans is een pré
• Representatief gekleed

Overige informatie

Ben jij geïnteresseerd in een buitenlandse stage? Schrijf je dan nu in of neem contact met ons op. Op onze website www.stagehuis.nl kun je bovendien meer vacatures vinden en krijg je meer informatie over onze bestemmingen. Stagehuis bemiddelt iedere stage en afstudeeropdracht aan de hand van jouw persoonlijke wensen en eisen.

Goedemiddag,

Voor deze zomer ben ik op zoek naar een stage van 13 weken of meer. Ik studeer op Hogeschool Tio in Hengelo en volg de richting SRH (Stewardess, Receptioniste en Hostess). Ik ben gaan kijken op het internet en kwam dit aanbod over Hotel Review tegen. Ik werd meteen enthousiast. Ook lijkt het me erg leuk dat je niet de hele stage op een plek blijft maar naar verschillende bestemmingen gaat. Daarom ben ik meteen dit bericht gaan schrijven met een aantal vragen.

Hoe oud moet je voor deze functie zijn? En word je de gehele stageperiode begeleid? Ik zag ook dat het kantoor is gevestigd op Malta, is het dan de bedoeling dat je op Malta woont? En word er ook voor een accommodatie op Malta gezorgd?

Graag wil ik meer over mezelf vertellen door een sollicitatie brief en een CV te sturen. Is dit mogelijk?

Met vriendelijke groet,

Anne Boerrigter