Aanbod stage: Psychologie of marketing in Tokyo, Japan (Abroad Internships)

Psychology of Marketing stage in Tokyo, Japan

Locatie;
Tokyo, Japan

Missie en visie van het bedrijf;
De instelling waar je stage kunt lopen is een Non-Profit organisatie gericht op het begeleiden en supporten van de Japanse internationale gemeenschap. Dit gericht op de geestelijke gezondheid.

Branche;
Psychologie, Marketing & Events

Aantal medewerkers;
2 full time medewerkers,
8 part time medewerkers,
18 therapeuten

Werkzaamheden;
De taken gedurende deze stage bestaan onder andere uit;

Wanneer je een psychologie achtergrond hebt ben je vooral bezig het coördineren van trainingen, faciliteren van counseling en crisis behandelingen. Daarnaast draai je volledig mee bij de intake gesprekken en begeleiden van cliënten.

Met een marketing en event achtergrond houdt je je vooral bezig met de planning van sponsorevenementen en het krijgen van internationale aandacht. Je draait ook volledig mee met de marketing, ontwikkelen van promotie materiaal en het onderhouden van contact met de sponsoren. Tevens heb je de mogelijkheid tot een onderzoek.

Vergoeding;
De stage is onbetaald. Je krijgt wel reiskosten vergoedt.

Vacature ID; 023

Kijk voor meer stageplekken in Tokyo, Japan, op www.abroad-internships.nl

Is deze stage ook geschikt voor sociaal werk (sph)? Ik zoek namelijk een stage van 5 maanden in het buitenland voor volgend schooljaar.
Ik hoor het graag!

Hi,

Je kunt deze stage inderdaad ook doen wanneer je SPH doet.

Mvg,

Susanne, Abroad Internships

Dankjewel voor de snelle reactie!
Wat zijn precies de werkzaamheden voor een SPH’er dan?

Groetjes Moniek

Hi Moniek,

Het ligt eraan wat je graag wil doen en leren.

Je kunt je onder andere bezig houden met de begeleiding van patiënten. Ze werken vooral met mensen die niet uit Japan komen en op de werkvloer wordt Engels gesproken, dus dat zorgt dat je echt bij alles betrokken kan worden.

Mvg,

Susanne, Abroad Internships

Ik ben een 21 jarige student marketing & event die opzoek is naar een stage gedurende de maanden april & mei.
Na een grote zoektocht kwam ik hier terecht.
Waar kan ik jullie contacteren?

Mvg
Tessa